Strona 1 z 1

Seat Toledo 1.9 Tdi AHF - wyprowadzenia czujnika temp

: sob lut 27, 2010 21:31
autor: cordoba_2004
Witam
Mam prośbę odnośnie czujnika temp cieczy chłodzącej samochodu Seat Toledo 1.9 Tdi AHF 110KM
Z moich danych wynika coś takiego

Czyli niebieski i brązowy (braun blue) idzie do 14 zacisku w sterowniku a gdzie idą pozostałe
kable czerwone i chyba czarny do szafy czyli wskaźników ?

Co oznaczają te oznaczenia po angielsku kabli br ge br vs vi ? ? Na B24

Z góry dzięki za ewentualne podpowiedzi Obrazek

Z góry dzięki

: ndz lut 28, 2010 03:08
autor: Łuki_79
Oznaczają kolory tych kabli BL-GE - brązowo-żółty,BL-BR - niebiesko-brązowy,BR-WS - brązowo-biały,VI-fioletowy

: ndz lut 28, 2010 06:32
autor: Sztomel
schemat jest jakiś ciulaty a to dlatego, że :
przynajmniej z jednych pinów czujnika piny powinny iść do sterownika silnika a z drugiego czujnika do deski z zegarami a tu tak nie jest. Proponuje sprawdzić jeszcze raz i upewnić się, że sprawa dotyczy czujnika G62/G2.

: ndz lut 28, 2010 08:54
autor: jaszczur
cordoba_2004, może to ci się nada
Obrazek

: ndz lut 28, 2010 10:06
autor: cordoba_2004
Dziękuje wam za odpowiedzi
Dzięki Panie Kolego Sztomel
Schemat wklejony przeze mnie to schemat z autodaty.
Schemat wklejony przez kolegę to chyba z infotecha
Na logikę wszystko w miarę jasne vi czyli fioletowy idzie do tablicy wskaźników.
A brązowy i niebieski do sterownika komputera.

Jak w takich przypadkach omomierzem albo oscyloskopem sprawdza się która wiązka gdzie idzie, jest jakaś metodologia?