Seat Toledo 1.9 Tdi AHF - wyprowadzenia czujnika temp

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cordoba_2004
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw lis 02, 2006 21:07
Lokalizacja: tarnow

Seat Toledo 1.9 Tdi AHF - wyprowadzenia czujnika temp

Post autor: cordoba_2004 » sob lut 27, 2010 21:31

Witam
Mam prośbę odnośnie czujnika temp cieczy chłodzącej samochodu Seat Toledo 1.9 Tdi AHF 110KM
Z moich danych wynika coś takiego

Czyli niebieski i brązowy (braun blue) idzie do 14 zacisku w sterowniku a gdzie idą pozostałe
kable czerwone i chyba czarny do szafy czyli wskaźników ?

Co oznaczają te oznaczenia po angielsku kabli br ge br vs vi ? ? Na B24

Z góry dzięki za ewentualne podpowiedzi Obrazek

Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 21:49 przez cordoba_2004, łącznie zmieniany 2 razy.


nie ma

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » ndz lut 28, 2010 03:08

Oznaczają kolory tych kabli BL-GE - brązowo-żółty,BL-BR - niebiesko-brązowy,BR-WS - brązowo-biały,VI-fioletowy



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lut 28, 2010 06:32

schemat jest jakiś ciulaty a to dlatego, że :
przynajmniej z jednych pinów czujnika piny powinny iść do sterownika silnika a z drugiego czujnika do deski z zegarami a tu tak nie jest. Proponuje sprawdzić jeszcze raz i upewnić się, że sprawa dotyczy czujnika G62/G2.
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 06:34 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lut 28, 2010 08:54

cordoba_2004, może to ci się nada
Obrazek



cordoba_2004
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw lis 02, 2006 21:07
Lokalizacja: tarnow

Post autor: cordoba_2004 » ndz lut 28, 2010 10:06

Dziękuje wam za odpowiedzi
Dzięki Panie Kolego Sztomel
Schemat wklejony przeze mnie to schemat z autodaty.
Schemat wklejony przez kolegę to chyba z infotecha
Na logikę wszystko w miarę jasne vi czyli fioletowy idzie do tablicy wskaźników.
A brązowy i niebieski do sterownika komputera.

Jak w takich przypadkach omomierzem albo oscyloskopem sprawdza się która wiązka gdzie idzie, jest jakaś metodologia?


nie ma

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości