Strona 1 z 2
Brak mocy 1.9 tdi 90 km agr logi
: sob lut 27, 2010 13:32
autor: Elopierek
http://patrz.pl/zdjecia/logi-golf-pilnee
Pomoze ktos ? Auto wogole nie przyspiesza .
: sob lut 27, 2010 14:41
autor: ghost2255
Uporządkuj jakoś te logi, bo można dostać oczopląsu.
Na pierwszy rzut oka to lekko tnie przepływka. Podmień i zobacz, czy jest poprawa. Turbo też daje mniej, niż powinno.
Masz drożny dolot? Czysty filtr powietrza?
: sob lut 27, 2010 16:08
autor: Elopierek
wrzucam poprawione logi, filtr powietrza czysty, olej dostaje się do intercoolera ( tak już jest od dłuższego czasu ale auto jeździło super ) to może być przyczyną braku mocy?
http://patrz.pl/zdjecia/poprawione-logi-golf
: sob lut 27, 2010 16:24
autor: souler
1. przeplywka tnie -> umyj albo podmien
2. cisnienia brak -> wezyki i n75 sprawdz
: sob lut 27, 2010 23:44
autor: ghost2255
Szukaj dziury w dolocie.
: ndz lut 28, 2010 10:36
autor: Elopierek
Czyli nie da sie jednoznacznie powiedziec co jest nie tak ? Przepływomierz niby dziala Turbo tez niby działa . Odnosnie tych wezykow to jeden wisial sobie luzem od N75 ale podpialem go do korpusu filtra powietrza ale to nic nie dało . Poszukam dziury w dolocie jak jade to taki cichutki dziwny gwizd slychac moze to dziura ? Auto juz stoi w garazu od miesiaca i chyba nic nie wymysle . A jak mam sprawdzic zawor N75 ?
: ndz lut 28, 2010 12:10
autor: ghost2255
Najpioerw popszukaj źródła świstu, to może być właśnie ta dziura.
: pn mar 01, 2010 13:08
autor: Elopierek
a co z zasada ,, komputer prawde ci powie" ?
: pn mar 01, 2010 23:06
autor: ghost2255
Powiedział-tnie przepływka i brak barów w dolocie.
Komputer ci nie naprawi auta, jak tego się spodziewasz. Dostałeś trop do sprawdzenia a oczekujesz, że VAG ci naprawi auto?
To jeszcze jedna rada: Podłącz notebooka VAG-iem do samochodu i zostaw w garażu na noc. Rano auto będzie naprawione, pewnie jeszcze zdąży zrobić przegląd pozostałych elementów.

: wt mar 02, 2010 07:57
autor: Elopierek
Nie jestem mechanikiem to moje pierwsze autko . gdzie mam szukac nieszczelnosci sa jakies standardowe miejsca w ktorych ta nieszczelnosc wystepuje ?
: wt mar 02, 2010 08:57
autor: darkjustice
przeplywka tnie -> umyj albo podmien
Szukaj dziury w dolocie.
Po czym wnioskujesz,że jest dziura w dolocie?Nigdzie jej nie widze.
Przepływka wydaje się ok, ocenimy jak ciśnienie doładowania będzie ustabilizowane.
Elopierek, zmostkuj (połącz) przewody(wężyki) od n75 i zloguj dynamicznie 011.
: wt mar 02, 2010 09:50
autor: damcio151
darkjustice pisze:Elopierek, zmostkuj (połącz) przewody(wężyki) od n75 i zloguj dynamicznie 011.
ale po co ? chyba lepiej zrobić z odłączonymi wężykami, przecież teraz i tak ciśnienie jest do niczego, jak zmostkuje to bedzie albo to samo, albo jeszcze gorzej
: wt mar 02, 2010 11:06
autor: Elopierek
Wszystkie porady są mile widziane . Zrobie logi z odpietym wezykiem od N75 . A co do zgrzytu przy odpalaniu i dostaje obrotow jaka moze byc przyczyna ?
: wt mar 02, 2010 16:33
autor: darkjustice
ale po co ? chyba lepiej zrobić z odłączonymi wężykami, przecież teraz i tak ciśnienie jest do niczego, jak zmostkuje to bedzie albo to samo, albo jeszcze gorzej
damcio151, oczywiście masz racje

Pomiliłem z rana tematy, gdzie inny kolega miał problem z przeładowaniem turbo na WG i stąd ten błąd
Elopierek, zloguj dynamicznie 011 na odłączonym przewodzie od gruszki turbiny