Brak mocy 1.9 tdi 90 km agr logi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Elopierek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 16, 2008 13:46
Lokalizacja: Ostrowiec sw

Brak mocy 1.9 tdi 90 km agr logi

Post autor: Elopierek » sob lut 27, 2010 13:32

http://patrz.pl/zdjecia/logi-golf-pilnee

Pomoze ktos ? Auto wogole nie przyspiesza .
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 13:59 przez Elopierek, łącznie zmieniany 1 raz.


Elo

ghost2255
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw cze 01, 2006 22:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ghost2255 » sob lut 27, 2010 14:41

Uporządkuj jakoś te logi, bo można dostać oczopląsu.

Na pierwszy rzut oka to lekko tnie przepływka. Podmień i zobacz, czy jest poprawa. Turbo też daje mniej, niż powinno.

Masz drożny dolot? Czysty filtr powietrza?


up! 60KM ASG

Elopierek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 16, 2008 13:46
Lokalizacja: Ostrowiec sw

Post autor: Elopierek » sob lut 27, 2010 16:08

wrzucam poprawione logi, filtr powietrza czysty, olej dostaje się do intercoolera ( tak już jest od dłuższego czasu ale auto jeździło super ) to może być przyczyną braku mocy?

http://patrz.pl/zdjecia/poprawione-logi-golf


Elo

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lut 27, 2010 16:24

1. przeplywka tnie -> umyj albo podmien
2. cisnienia brak -> wezyki i n75 sprawdz


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ghost2255
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw cze 01, 2006 22:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ghost2255 » sob lut 27, 2010 23:44

Szukaj dziury w dolocie.


up! 60KM ASG

Elopierek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 16, 2008 13:46
Lokalizacja: Ostrowiec sw

Post autor: Elopierek » ndz lut 28, 2010 10:36

Czyli nie da sie jednoznacznie powiedziec co jest nie tak ? Przepływomierz niby dziala Turbo tez niby działa . Odnosnie tych wezykow to jeden wisial sobie luzem od N75 ale podpialem go do korpusu filtra powietrza ale to nic nie dało . Poszukam dziury w dolocie jak jade to taki cichutki dziwny gwizd slychac moze to dziura ? Auto juz stoi w garazu od miesiaca i chyba nic nie wymysle . A jak mam sprawdzic zawor N75 ?


Elo

ghost2255
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw cze 01, 2006 22:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ghost2255 » ndz lut 28, 2010 12:10

Najpioerw popszukaj źródła świstu, to może być właśnie ta dziura.


up! 60KM ASG

Elopierek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 16, 2008 13:46
Lokalizacja: Ostrowiec sw

Post autor: Elopierek » pn mar 01, 2010 13:08

a co z zasada ,, komputer prawde ci powie" ?


Elo

ghost2255
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw cze 01, 2006 22:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ghost2255 » pn mar 01, 2010 23:06

Powiedział-tnie przepływka i brak barów w dolocie.

Komputer ci nie naprawi auta, jak tego się spodziewasz. Dostałeś trop do sprawdzenia a oczekujesz, że VAG ci naprawi auto? :goof:


To jeszcze jedna rada: Podłącz notebooka VAG-iem do samochodu i zostaw w garażu na noc. Rano auto będzie naprawione, pewnie jeszcze zdąży zrobić przegląd pozostałych elementów. :rotfl:


up! 60KM ASG

Elopierek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 16, 2008 13:46
Lokalizacja: Ostrowiec sw

Post autor: Elopierek » wt mar 02, 2010 07:57

Nie jestem mechanikiem to moje pierwsze autko . gdzie mam szukac nieszczelnosci sa jakies standardowe miejsca w ktorych ta nieszczelnosc wystepuje ?


Elo

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » wt mar 02, 2010 08:57

przeplywka tnie -> umyj albo podmien
Szukaj dziury w dolocie.
Po czym wnioskujesz,że jest dziura w dolocie?Nigdzie jej nie widze.
Przepływka wydaje się ok, ocenimy jak ciśnienie doładowania będzie ustabilizowane.

Elopierek, zmostkuj (połącz) przewody(wężyki) od n75 i zloguj dynamicznie 011.


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 02, 2010 09:50

darkjustice pisze:Elopierek, zmostkuj (połącz) przewody(wężyki) od n75 i zloguj dynamicznie 011.
ale po co ? chyba lepiej zrobić z odłączonymi wężykami, przecież teraz i tak ciśnienie jest do niczego, jak zmostkuje to bedzie albo to samo, albo jeszcze gorzej



Elopierek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 16, 2008 13:46
Lokalizacja: Ostrowiec sw

Post autor: Elopierek » wt mar 02, 2010 11:06

Wszystkie porady są mile widziane . Zrobie logi z odpietym wezykiem od N75 . A co do zgrzytu przy odpalaniu i dostaje obrotow jaka moze byc przyczyna ?


Elo

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » wt mar 02, 2010 16:33

ale po co ? chyba lepiej zrobić z odłączonymi wężykami, przecież teraz i tak ciśnienie jest do niczego, jak zmostkuje to bedzie albo to samo, albo jeszcze gorzej
damcio151, oczywiście masz racje :bigok: Pomiliłem z rana tematy, gdzie inny kolega miał problem z przeładowaniem turbo na WG i stąd ten błąd :grin: Elopierek, zloguj dynamicznie 011 na odłączonym przewodzie od gruszki turbiny


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 98 gości