Jak to jest z wymianą uszczelki pod głowicą.Wyciek oleju.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Jak to jest z wymianą uszczelki pod głowicą.Wyciek oleju.

Post autor: Haki » pt lut 26, 2010 09:02

Koledzy pytanie - znów w imieniu kolegi. Aktualnie siedzi w Niemczech i ma taki problemik.
Ostatnio pojechał na wymianę oleju,i po zdjęciu osłony silnika w celu spuszczenia oleju okazało się ,że ma wyciek spod uszczelki w okolicach suszarki.
Jak się dowiedziałem - płynu mu nie ubywa , zbiorniczek czysty. Ubywa natomiast olej, ale nie jest to straszny wyciek.
Mechanik z serwisu powiedział ,że trzeba planować głowicę i założyć nową uszczelkę.
Jego pytanie do was - czy rzeczywiście trzeba planować głowicę skoro ma tylko wyciek (niewielki) oleju.Jak to jest z rozrządem .. bo tego się najbardziej martwi , że coś źle mu poskładają a teraz autko pali tip-top i w zimie i w lecie.
Osobiście zrobiłbym tą uszczelkę - ale chłopak się uparł i chce wypowiedzi większej grupy ludzi.

PS - Golfik IV silnik AGR - przebieg około 290tys km


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pt lut 26, 2010 10:55

Haki, co ma uszczelka głowicy do oleju w okolicach turbosprężarki?

Jak na moje ma wyciek z pokrywy zaworów od strony grodzi, stałą przypadłość w mk4. Sam walczyłem z tym prawie tydzień. Niech ściągnie pokrywę założy nową uszczelkę a na samych rantach wysmaruke dodatkowo silikonem. Przewody wyczyści i obserwuje przez kilka następnych kilometrów.

[ Dodano: 26 Lut 2010 09:58 ]
i jeszcze jedno wyciek wygląda jakby wydobywał się w suszarki lub dolotu. Niestety pod wpływem temperatury olej zamienia się w mgłę która osadza sie dosłownie wszędzie... Trzeba koniecznie umyć silnik i dokładnie wyczyścić.

I jeszcze jedno przed założeniem pokrywy sprawdzić czy jest prosta kładąc j,ą np na szybie...


Dziki

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 26, 2010 11:08

maryjan pisze:Jak na moje ma wyciek z pokrywy zaworów od strony grodzi, stałą przypadłość w mk4.
Może tak być...
Haki, powiedz mu niech kupi sobie samostart w sprayu (do odpału silnika nie polecam,ale ma wspaniałe właściwości myjące) i niech umyje silnik a zwłaszcza głowice (oczywiście silnik musi być chłodny/nie gorący).
Może faktycznie nie ma powodów do paniki i wystarczy zmienić uszczelkę po pokrywą... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt lut 26, 2010 11:18

maryjan pisze:Jak na moje ma wyciek z pokrywy zaworów od strony grodzi, stałą przypadłość w mk4. Sam walczyłem z tym prawie tydzień. Niech ściągnie pokrywę założy nową uszczelkę a na samych rantach wysmaruke dodatkowo silikonem. Przewody wyczyści i obserwuje przez kilka następnych kilometrów.
Tu uwaga bo w niektorych mk4 na VP uszczleka jest zintegrowana z pokrywa i jest nie wymienna i nie do kupienia osobno. Bylo o tym na forum. Najlepiej odtluscic i posmarowac sylikonem i złożyć.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 26, 2010 20:44

Dzięki chłopaki za odpowiedzi - przekażę wasze posty jemu i niech chłopak się bawi dalej.
Z tego co się dziś dowiedziałem = to mechanik sprawdzał turbinę - wszystko suche - z dolotu do niej - wyleciało może ze 2-3 krople oleju więc norma... a olej jest na tylnej ścianie głowicy a najwięcej w jej rogu przy turbinie...
Dziwi mnie trochę ,że nic z płynem się nie dzieje , nie ubywa itp .. żadnych osadów , korek i bagnet czysty ,,, więc może rzeczywiście uszczelka pod pokrywą zaworów .. :otepienie:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości