Kilka pytań co do JR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kilka pytań co do JR
Witajcie. Niedawno kupiłem Golfa 2 GTD z silnikiem JR, wcześniej jeździłem 1V i muszę przyznać że jestem troszke zawiedziony.
1)w JR strasznie krótka skrzynia, na codzień po mieście jezdze spokojnie do ok 2-2,2 tys obrotów i 'w takim tempie' przy ok 45 mam już 4 bieg. Wcześniej miałem skrzynie 4S tu jest chyba 4T (nie mam wlepki w bagażniku żeby sprawdzić).
przy 80km\h mam ok 2400obr wcześniej na 1V 2000
Jak to u Was wygląda sprawa z tymi obrotami przy prędkościach załóżmy 80, 100, 120 na 5 biegu ?
2)1V jeździł wolno ale przyśpieszał równo tu przyśpieszenie do ok 3 tys praktycznie żadne za to potem jedzie dość konkretnie
3)mam wrażenie że elastyczność 80-120 na V biegu słabiutka. Jadę 80km\h wciskam gaz do oporu i na reakcje trzeba długo i pomalutku przyśpiesza. Na niższych biegach po 3 tys wciska w fotel turbo więc chyba sprawne.
Nie liczyłem na nie wiem co ale każdy pisze że seryjny 1V zamulony a mi wydaje się że jest przyjemniejszy w jeździe. Jakie Wy macie spostrzeżenia ?
Pozdrawiam
1)w JR strasznie krótka skrzynia, na codzień po mieście jezdze spokojnie do ok 2-2,2 tys obrotów i 'w takim tempie' przy ok 45 mam już 4 bieg. Wcześniej miałem skrzynie 4S tu jest chyba 4T (nie mam wlepki w bagażniku żeby sprawdzić).
przy 80km\h mam ok 2400obr wcześniej na 1V 2000
Jak to u Was wygląda sprawa z tymi obrotami przy prędkościach załóżmy 80, 100, 120 na 5 biegu ?
2)1V jeździł wolno ale przyśpieszał równo tu przyśpieszenie do ok 3 tys praktycznie żadne za to potem jedzie dość konkretnie
3)mam wrażenie że elastyczność 80-120 na V biegu słabiutka. Jadę 80km\h wciskam gaz do oporu i na reakcje trzeba długo i pomalutku przyśpiesza. Na niższych biegach po 3 tys wciska w fotel turbo więc chyba sprawne.
Nie liczyłem na nie wiem co ale każdy pisze że seryjny 1V zamulony a mi wydaje się że jest przyjemniejszy w jeździe. Jakie Wy macie spostrzeżenia ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 20:29 przez dieseljr, łącznie zmieniany 1 raz.
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
1. W JR powinna być dłuższa skrzynia czyli 4T. Więc teraz to jestem lekko zaskoczony tym co piszesz... (??)
2. Z racji dużego turbo silnik zaczyna iść dopiero od 3.000, w 1V miałeś małe turbo, dlatego zbierał się z dołu lepiej, bo turbo wcześniej wstawało.
3. Jak wyżej ^^.
Nie przejmuj się, trochę go podkręcisz i nie będziesz chciał już małego turbo![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co do obrotów to wiem tyle, że na 5 przy 3000 na skrzyni 4T powinno być 120 km/h.
Może ktoś wsadził jeszcze krótszą skrzynię niż 4S?
2. Z racji dużego turbo silnik zaczyna iść dopiero od 3.000, w 1V miałeś małe turbo, dlatego zbierał się z dołu lepiej, bo turbo wcześniej wstawało.
3. Jak wyżej ^^.
Nie przejmuj się, trochę go podkręcisz i nie będziesz chciał już małego turbo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co do obrotów to wiem tyle, że na 5 przy 3000 na skrzyni 4T powinno być 120 km/h.
Może ktoś wsadził jeszcze krótszą skrzynię niż 4S?
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 20:39 przez Toshiba, łącznie zmieniany 2 razy.
może nie rozumiemy się - JR jeździ lepiej ale trzeba go wysoko kręcić i moc jest rozwijana nierównomiernie. 1V nie przyśpieszał tak dobrze ale moc była rozwijana równomiernie i skrzynia była lepiej zestopniowana - np. 80km\h - 2000obr.
1V był na 100% seryjny jestem tego pewien. Obecny JR - dopiero co go kupiłem ale sprawia wrażenie że silnik jest w dobrym stanie - jeździ na 10W, odpala od pierwszego, nie kopci nadmiernie, własciciel mowi że bierze ok 1l na 10000km oleju
1V był na 100% seryjny jestem tego pewien. Obecny JR - dopiero co go kupiłem ale sprawia wrażenie że silnik jest w dobrym stanie - jeździ na 10W, odpala od pierwszego, nie kopci nadmiernie, własciciel mowi że bierze ok 1l na 10000km oleju
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Wtedy to przekłamywałoby prędkość a nie obrotybongo pisze:albo masz inne koła założone
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
vwmkII, To jest bardzo możliwe...
Najlepiej jakby kolega sprawdził czy zegary nie były rozbierane od środka, bo to aż dziwne jest co kolega opisuje...
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 23:01 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości