Pasek klinowy....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bombel091
Bo z Łodzi się pochodzi
Bo z Łodzi się pochodzi
Posty: 292
Rejestracja: wt maja 19, 2009 21:12
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Pasek klinowy....

Post autor: Bombel091 » czw lut 25, 2010 14:28

Witam.
Tydzień temu wymieniłem pasek klinowy w moim golfie, bo tamten był już luźny. Wymieniłem, sprawdziłem naciąg, przed odpaleniem wyciągam '' ssanie '' czy jak to się zwie :jezor: i było ok. Problem w tym, że jak chowałem to " ssanie " to zaczęła mi mrugać kontrolka ładowania, ale to mruganie było z podobną częstotliwością do prędkości obrotowej. Dodam, że jak włącze jeszcze jakieś urządzenie (radio, światło stopu czy nawet postojówek) to ta kontrolka przestaje mrugać. Co to może być?? Pomóżcie bo jestem zielony w tej sprawie....
Pozdrawiam.


Zawsze i wszędzie guma palona będzie ;p
Lepiej jechać 5 minut dłużej, niż stracić życie w 5 minut

Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » czw lut 25, 2010 15:58

Siema.
Jak pasek klinowy masz nowy i dobrze naciągnięty to nie zaszkodzi sprawdzić jakie masz ładowanie.Ja bym się jednak zbytnio tym nie przejmował,podobno mk II już tak mają.
Z resztą przeczytaj sobie ten temacik,chyba Ci wszystko wyjaśni:



http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106427&start=0


Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw lut 25, 2010 15:58

Tak jest w większości golfach. W moim jest tak samo i u kolegów też... Był kiedyś podobny temat. Ogólnie ma się czym przejmować, bo to normalka :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lut 25, 2010 16:14

Toshiba pisze:Tak jest w większości golfach
A no niestety już tak jest...
Bombel091 pisze:Dodam, że jak włącze jeszcze jakieś urządzenie (radio, światło stopu czy nawet postojówek) to ta kontrolka przestaje mrugać.
Zgadza się,bo w ten sposób zmuszamy alternator do wyprodukowania większego prądu i kontrolka przygasa.
Kolego Bombel091,możesz jeździć i spać spokojnie (oczywiście nie w trakcie jazdy :grin: ) :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Bombel091
Bo z Łodzi się pochodzi
Bo z Łodzi się pochodzi
Posty: 292
Rejestracja: wt maja 19, 2009 21:12
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Bombel091 » czw lut 25, 2010 16:21

Dziękuję wam koledzy :bigok:


Zawsze i wszędzie guma palona będzie ;p
Lepiej jechać 5 minut dłużej, niż stracić życie w 5 minut

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 230 gości