Strona 1 z 1

Kąt wtrysku - po ustawieniu nie pali

: śr lut 24, 2010 21:08
autor: Velthar
Witam

Jest mały problem. Pojechałem ustawić kąt wtrysku gdyż okazało się że zamiast 51 jest 93.

W zimie pali na strzał przy takim kącie. Ustawiliśmy na 51 i nie zapalił. Kręcił ale nie zapalił. Minimalna wartość na której zapalił to 76. I nie wiem co teraz wymyślić.


Pozdrawiam

: czw lut 25, 2010 01:31
autor: golfer_1984
kolego ale skąd wiesz że masz ustawione na 51 jak nie możesz odpalić?? przecież kąt sprawdza się na zapalonym aucie.

może rozrząd przeskoczył??

: czw lut 25, 2010 07:53
autor: Velthar
No ustawić się ustawi ale po zgaszeniu nie chce zapalić. Rozrząd jest dobrze ustawiony.

: czw lut 25, 2010 11:24
autor: Nowal
Zegarem ustawiales? Nie patrz na wartosci dane rpzez producenta bo twoje auto ma juz troche przejechane. Moze cos miales majstrowane rpzez kogos w pompie

: czw lut 25, 2010 11:43
autor: marcin999
W takim razie ustaw taka żeby zapalał 76 jest jeszcze w granicach więc nic się nie stanie.

[ Dodano: 25 Lut 2010 10:44 ]
Upewnij się czy wszystko dobrze zrobiłeś czy na pewno sprawdzales kąt w basic settings?

: czw lut 25, 2010 15:52
autor: Nowal
marcin999, jak mogl sprawdzic kompem kat czy ma 50 jak na takim nie mogl odpalic silnika ??:P

: czw lut 25, 2010 19:07
autor: Velthar
Panowie wypytałem się dokładnie mechanika. Jak schodził na 51 to gasł podczas ustawiania. A Teraz jest na 76 i no rano po odpaleniu nierówno pracuje wali na niebiesko. Z tym, że uszczelniacze zaworów nowe i turbina ok. Wtryski sprawdzałem, ale jak się okazało ten co sprawdzał nie cieszy się dobrą opinią. Więc nadal szukam przyczyny niebieskiego dymu z rana i złego kąta wtrysku.

: czw lut 25, 2010 19:15
autor: italiano_83
Oleju Ci nie pali czasem? Sprawdzałeś kompresje na cylindrach ? 76 to bardzo przyspieszony kat wtrysku.
Nowal pisze:marcin999, jak mogl sprawdzic kompem kat czy ma 50 jak na takim nie mogl odpalic silnika ??:P
Przestawiał pompę w czasie pracy silnika i obserwował wartości na vag-u.

: czw lut 25, 2010 19:33
autor: konri
przestaw sama pompe o 1 zabek i ustaw kat na 48-51 i bedzie git!!