Kąt wtrysku - po ustawieniu nie pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Kąt wtrysku - po ustawieniu nie pali

Post autor: Velthar » śr lut 24, 2010 21:08

Witam

Jest mały problem. Pojechałem ustawić kąt wtrysku gdyż okazało się że zamiast 51 jest 93.

W zimie pali na strzał przy takim kącie. Ustawiliśmy na 51 i nie zapalił. Kręcił ale nie zapalił. Minimalna wartość na której zapalił to 76. I nie wiem co teraz wymyślić.


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 21:09 przez Velthar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » czw lut 25, 2010 01:31

kolego ale skąd wiesz że masz ustawione na 51 jak nie możesz odpalić?? przecież kąt sprawdza się na zapalonym aucie.

może rozrząd przeskoczył??



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » czw lut 25, 2010 07:53

No ustawić się ustawi ale po zgaszeniu nie chce zapalić. Rozrząd jest dobrze ustawiony.



Awatar użytkownika
Nowal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 22:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Nowal » czw lut 25, 2010 11:24

Zegarem ustawiales? Nie patrz na wartosci dane rpzez producenta bo twoje auto ma juz troche przejechane. Moze cos miales majstrowane rpzez kogos w pompie



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw lut 25, 2010 11:43

W takim razie ustaw taka żeby zapalał 76 jest jeszcze w granicach więc nic się nie stanie.

[ Dodano: 25 Lut 2010 10:44 ]
Upewnij się czy wszystko dobrze zrobiłeś czy na pewno sprawdzales kąt w basic settings?


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Nowal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 22:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Nowal » czw lut 25, 2010 15:52

marcin999, jak mogl sprawdzic kompem kat czy ma 50 jak na takim nie mogl odpalic silnika ??:P



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » czw lut 25, 2010 19:07

Panowie wypytałem się dokładnie mechanika. Jak schodził na 51 to gasł podczas ustawiania. A Teraz jest na 76 i no rano po odpaleniu nierówno pracuje wali na niebiesko. Z tym, że uszczelniacze zaworów nowe i turbina ok. Wtryski sprawdzałem, ale jak się okazało ten co sprawdzał nie cieszy się dobrą opinią. Więc nadal szukam przyczyny niebieskiego dymu z rana i złego kąta wtrysku.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » czw lut 25, 2010 19:15

Oleju Ci nie pali czasem? Sprawdzałeś kompresje na cylindrach ? 76 to bardzo przyspieszony kat wtrysku.
Nowal pisze:marcin999, jak mogl sprawdzic kompem kat czy ma 50 jak na takim nie mogl odpalic silnika ??:P
Przestawiał pompę w czasie pracy silnika i obserwował wartości na vag-u.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
konri
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 01, 2007 13:17
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzepin

Post autor: konri » czw lut 25, 2010 19:33

przestaw sama pompe o 1 zabek i ustaw kat na 48-51 i bedzie git!!


Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:

Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości