Strona 1 z 2

Pompa Vacuum - problem czy też nie ?

: śr lut 24, 2010 19:03
autor: Stasiuuu
witam ostatnio zauważyłem pewien luz na "dziubku" który wychodzi z pompy vacuum, oto link do zdjęcia - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef6 ... a5b0e.html Czy to powinno się ruszać i czy może powodować notlauf (tryb awaryjny) ?? i czy można to jakoś naprawić domowym sposobem czy czeka mnie wymiana całej pompy?? :/

[ Dodano: 24 Lut 2010 18:04 ]
zapomniałbym - mój golfik to 1.9 tdi ALH 2000r

: śr lut 24, 2010 19:46
autor: rav_tdi
Oczywiście, że może mieć wpływ, ale żeby aż w tryb awaryjny wchodził ?? :blush:
Jeżeli masz tam luz, to silnik moze ci sie np. twardo wyłączać - czy tak jest??
A sposób na naprawe domową, to zaklejenie tego miejsca wokoło krućca np. poxyliną, ja tak zrobiłem i inni na pewno też :D

: śr lut 24, 2010 20:15
autor: Stasiuuu
a no tak twardo czasem wyłącza.... , ale jeżeli jest luz to podciśnienie jest wtedy słabsze??? dobrze myslę??? - i pojawia się niedoładowanie???- co jest przyczyną włączenia się trybu awaryjnego?? czy się mylę???

: śr lut 24, 2010 21:01
autor: leon79
Stasiuuu pisze:ale jeżeli jest luz to podciśnienie jest wtedy słabsze??? dobrze myslę??? - i pojawia się niedoładowanie??
Dobrze myślisz.

: śr lut 24, 2010 21:10
autor: Stasiuuu
to taki luz powoduję takie zamieszanie , że załącza się tryb awaryjny??? ;p a może mi ktoś powiedzieć czy silnik, a raczej jego dźwięk przy tym luzie może być odbiegający od normalnego zdrowego silnika??? (a dokładniej na stojącym silniku tak jakby szum) ?? dzięki za pomoc:) zakleję to i napiszę co z tego wyszło :D

[ Dodano: 24 Lut 2010 20:12 ]
acha a mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zaklejić(całą szparę na obkoło końcówki) ?? :)

: śr lut 24, 2010 21:30
autor: leon79
po prostu ucieka podciśnienie i turbo nie pompuje odpowiednio. Mógłbys dac log 011 003 i 008 dynamiczny, to mozna by cos wiecej powiedziec.

: śr lut 24, 2010 21:46
autor: Stasiuuu
no właśnie w tym problem , że jestem za granicą i tutaj to trochę kosztuje, a w Polsce będę dopiero w kwietniu :/ a nie chcę golfika narażać.... :/ ale to , że turbo nie pompuje odpowiednio i jest małe podciśnienie to może to wszystko spowodować iż autko przełączy się na tryb awaryjny??? (albo czy jest duże prawdopodobieństwo , że to powoduje tryb awaryjny?)

: śr lut 24, 2010 22:16
autor: leon79
jesli jest niedoładowanie, to tez moze byc notlauf. Gdybys mógł dać logi...

: śr lut 24, 2010 22:59
autor: motyka8
Ja to podkleilem dookola distalem

: czw lut 25, 2010 06:40
autor: Stasiuuu
no cóż to podkleję to i zobaczymy czy nie będzie już przechodził w tryb awaryjny :p a jak nie to trzeba będzie podłączyć go pod kompa. dzięki za pomoc. Jak już zalepię to dam znać czy jest ok :)

: czw lut 25, 2010 11:03
autor: kamil666
U mnie problemem byl ten krociec (hamulec byl strasznie twardy i ciezko go bylo wyczuc) + niesprawny N75. Krociec uszczelinilem poxilina a N75 wymienilem i smiga az milo :)

Re: Pompa Vacuum - problem czy też nie ?

: czw lut 25, 2010 13:01
autor: PinkFloyd
Stasiuuu pisze:witam ostatnio zauważyłem pewien luz na "dziubku" który wychodzi z pompy vacuum, oto link do zdjęcia - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef6 ... a5b0e.html Czy to powinno się ruszać i czy może powodować notlauf (tryb awaryjny) ?? i czy można to jakoś naprawić domowym sposobem czy czeka mnie wymiana całej pompy?? :/

[ Dodano: 24 Lut 2010 18:04 ]
zapomniałbym - mój golfik to 1.9 tdi ALH 2000r
Poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204985&start=0

: czw lut 25, 2010 17:15
autor: szymgrzesiek
bez wyjmowania okleiłem poxiliną i jest już 6miesięcy ok przed oklejeniem często włączał mi się alarm dotyczący hamulców

: czw lut 25, 2010 19:42
autor: IRAS78
Witam
Miałem podobny problem w moim golfiku, luźny króciec był powodem raz przeładowania, a raz niedoładowania (owa pompka bierze pośrednio udział w sterowaniu turbawką). Spokojnie można to kleić poxipolem (efekt krótkotrwały) lub lepiej poxiliną.