N75 - kilka problemów!!
: śr lut 24, 2010 16:08
Witam!
Kilka miesięcy temu ułamał się jeden kruciec od N75, ale wtopiłem go z powrotem!
Po jakimś czasie od tego momentu, zaczęło się cośdziwnego dziać, a mianowicie, gdy silnik jest zimny to nie ma dołu - nie słychac turbiny, a auto nie chce jechać.
Po osiągnięciu wyższej temp. i przegazówce do wyższych obrotów wraca do normy, ale i na cieołym silniku potrafi odstawić ten sam numer, że nie jedzie w ogóle z dołu, a górne partie jakoś tam jadą, ale to nie jest to co normalka! I oczywiście jak jest taki stan rzeczy, a przegazuje mu, to czarna chmura dymu sie pojawia z tyłu!!
Zamierzam wymienić wszystkie wężyki podciśnieniowe i wspomniany N75!
Na alledrogo są różne propozycje:
1 http://www.moto.allegro.pl/item92053603 ... _nowy.html
ten ma wszystkie wyloty w jedną str. ale to chyba nie problem, a jedynie wtyczka, bo u mnie jest prostokątna na klik - ewentualnie znajde gdzieś na szrocie wtyczke taką i sobie przelutuje - o ile zawory te niczym sie nie różnią w charakterystyce pracy??
2 http://www.moto.allegro.pl/item92458247 ... rszaw.html
taki siedzi u mnie, jedynie wtyczka nie ta
3 http://www.moto.allegro.pl/item92710205 ... di_vw.html
identyczny jak u mnie, ale cena...
4 Jest jeszcze kilka w różnych cenach, ale to właściwie wszystkie opcje które znalazłem.
5 Czy ktoś może potwierdzić to, że jeżeli zmienie wtyczke na półokrągłą i kupie taki N75 jak w pkt. 2, to wsio będzie OK.
Oczywiście biore pod uwage fakt, że to wcale nie musi być ten zawór przyczyną nieładowania turbiny, mogą by jeszcze wężyki, lub... może ktoś miał już taki przypadek...??
Robiłem już logi, i wychodzi niedoładowanie, a błędu żadnego nie wywala!
Pozdrawiam i licze na pomoc, np. cowboy, on kiedyś ten temat kminił
Kilka miesięcy temu ułamał się jeden kruciec od N75, ale wtopiłem go z powrotem!
Po jakimś czasie od tego momentu, zaczęło się cośdziwnego dziać, a mianowicie, gdy silnik jest zimny to nie ma dołu - nie słychac turbiny, a auto nie chce jechać.
Po osiągnięciu wyższej temp. i przegazówce do wyższych obrotów wraca do normy, ale i na cieołym silniku potrafi odstawić ten sam numer, że nie jedzie w ogóle z dołu, a górne partie jakoś tam jadą, ale to nie jest to co normalka! I oczywiście jak jest taki stan rzeczy, a przegazuje mu, to czarna chmura dymu sie pojawia z tyłu!!
Zamierzam wymienić wszystkie wężyki podciśnieniowe i wspomniany N75!
Na alledrogo są różne propozycje:
1 http://www.moto.allegro.pl/item92053603 ... _nowy.html
ten ma wszystkie wyloty w jedną str. ale to chyba nie problem, a jedynie wtyczka, bo u mnie jest prostokątna na klik - ewentualnie znajde gdzieś na szrocie wtyczke taką i sobie przelutuje - o ile zawory te niczym sie nie różnią w charakterystyce pracy??

2 http://www.moto.allegro.pl/item92458247 ... rszaw.html
taki siedzi u mnie, jedynie wtyczka nie ta

3 http://www.moto.allegro.pl/item92710205 ... di_vw.html
identyczny jak u mnie, ale cena...

4 Jest jeszcze kilka w różnych cenach, ale to właściwie wszystkie opcje które znalazłem.
5 Czy ktoś może potwierdzić to, że jeżeli zmienie wtyczke na półokrągłą i kupie taki N75 jak w pkt. 2, to wsio będzie OK.
Oczywiście biore pod uwage fakt, że to wcale nie musi być ten zawór przyczyną nieładowania turbiny, mogą by jeszcze wężyki, lub... może ktoś miał już taki przypadek...??
Robiłem już logi, i wychodzi niedoładowanie, a błędu żadnego nie wywala!
Pozdrawiam i licze na pomoc, np. cowboy, on kiedyś ten temat kminił
