Zapieczona kierownica turbo- diagnoza vag i opis kanałów
: wt lut 23, 2010 19:54
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum.
mam pytanie
Podłączyłem kompa do samochodu i zrobiłem log 011 (z tego co wiem to jest badanie turbiny) Z pomiarów wynika że ładuje za duże ciśnienia (max powinno być 2000 mbar a ja mam max 2570 mbar) czyli prawdopodobnie kierownica jest zapieczona i turbo do czyszczenia. W ostatnim rzędzie loga jest jeszcze jeden parametr który nie wiem co oznacza jest on w % (jak ktoś wie to proszę napiszcie). Chciałbym się jeszcze upewnić czy to aby zapieczona kierownica i chciałbym zrobić jeszcze inne logi ale nie wiem na jakich kanałach i co one oznaczają. (na forach widziałem że sprawdza się jeszcze coą na kanałach [b]003[/b], 008, 010 ale nie wiem co się na nich sprawdza prosiłbym o to żeby ktoś opisał mi kanały co oznaczają), wiem jaszcze że 003 to przepławka.
Fajnie by było jak by ktoś opisał wszystkie kanały.
Pozdrawiam
mam pytanie
Podłączyłem kompa do samochodu i zrobiłem log 011 (z tego co wiem to jest badanie turbiny) Z pomiarów wynika że ładuje za duże ciśnienia (max powinno być 2000 mbar a ja mam max 2570 mbar) czyli prawdopodobnie kierownica jest zapieczona i turbo do czyszczenia. W ostatnim rzędzie loga jest jeszcze jeden parametr który nie wiem co oznacza jest on w % (jak ktoś wie to proszę napiszcie). Chciałbym się jeszcze upewnić czy to aby zapieczona kierownica i chciałbym zrobić jeszcze inne logi ale nie wiem na jakich kanałach i co one oznaczają. (na forach widziałem że sprawdza się jeszcze coą na kanałach [b]003[/b], 008, 010 ale nie wiem co się na nich sprawdza prosiłbym o to żeby ktoś opisał mi kanały co oznaczają), wiem jaszcze że 003 to przepławka.
Fajnie by było jak by ktoś opisał wszystkie kanały.
Pozdrawiam