Zapieczona kierownica turbo- diagnoza vag i opis kanałów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kwas6110
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lut 23, 2010 19:40
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Zapieczona kierownica turbo- diagnoza vag i opis kanałów

Post autor: kwas6110 » wt lut 23, 2010 19:54

Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum.
mam pytanie
Podłączyłem kompa do samochodu i zrobiłem log 011 (z tego co wiem to jest badanie turbiny) Z pomiarów wynika że ładuje za duże ciśnienia (max powinno być 2000 mbar a ja mam max 2570 mbar) czyli prawdopodobnie kierownica jest zapieczona i turbo do czyszczenia. W ostatnim rzędzie loga jest jeszcze jeden parametr który nie wiem co oznacza jest on w % (jak ktoś wie to proszę napiszcie). Chciałbym się jeszcze upewnić czy to aby zapieczona kierownica i chciałbym zrobić jeszcze inne logi ale nie wiem na jakich kanałach i co one oznaczają. (na forach widziałem że sprawdza się jeszcze coą na kanałach [b]003[/b], 008, 010 ale nie wiem co się na nich sprawdza prosiłbym o to żeby ktoś opisał mi kanały co oznaczają), wiem jaszcze że 003 to przepławka.
Fajnie by było jak by ktoś opisał wszystkie kanały.
Pozdrawiam


////////////////

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 23, 2010 19:57

DYNAMICZNY http://www.clubtt.pl/forum/topics24/zas ... vt2206.htm


TDI ... co prawda 1Z ,,, z MK3 .. ale przynajmniej masz jakiś punkt zaczepienia
http://www.audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lut 23, 2010 20:21

to Ci się przyda, zaznaczam, że silnik ASV jest silnikiem bliźniaczym silnikowi AHF i na jego parametrach się wzoruj :
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347&start=0

wartość wyrażona w % w grupie 011 dotyczy elektrozaworu N75 i jest to współczynnik jego otwarcia z wężykiem wchodzącym do obudowy filtra powietrza, im wyższy jest ten współczynnik tym niższe podciśnienie wciągające sztangę do gruchy podciśnienia sterującej zmienną geometrią turbosprężarki, jeśli doładowanie u Ciebie wskazuje wartość 2500 mbar a wartość otwarcia N75 w granicach 94% to oznacza to, że elektrozawór N75 pomimo całkowitego otwarcia i zbicia podciśnienia nie jest w stanie ruszyć zmienną geometrią gdyż jest ona zapieczona w pozycji maksymalnego doładowania.


Obrazek

kwas6110
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lut 23, 2010 19:40
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kwas6110 » śr lut 24, 2010 18:01

Witam panowie i dzięki za informacje to jest to o co mi chodziło.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości