prawie nowy silnik :) zapala i odrazu gaśnie
: pn lut 22, 2010 12:34
Witam
W weekend przekładałem silnik w moim szczurze, z mk2 1.6 d > mk2 1.6 td
Kupiłem ok 1,5 roku temu silnik z audi 1,6 td o oznaczeniu CY ( wzdłużnie montowany )
Leżał u mnie w garażu ok 1,5 roku, u kolesia od którego kupiłem też pewnie leżał z rok.
Silnik wyglądał czysto, wymieniłem w nim wszystkie simeringi, uszczelki, nowy rozrząd,
oczywiście kolektory, miska oleju, podstawa filtra oleju, całe sprzęgło założone z silnika poprzecznego z golfa.
Nie ruszałem tylko głowicy, oczywiście dekiel do ustawienia rozrządu zdjąłem
Niestety swojego czasu musiałem rozebrać pompę paliwa, potrzebowałem "dźwignie gazu"
tzn to na czym robi się gov. mod. Ale włożyłem to teraz z powrotem, nie mniej jednak, pompa jest rozregulowana.
W sobotę włożyłem to wszystko do auta, po kilku kręceniach odpalił, ale tylko na moment i od razu zgasł i tak cały czas, odpala i od razu gaśnie. Nawet nie jestem pewien czy jak zapali to wszystkie gary zagrają, zapala i momentalni gaśnie i tak cały czas.
Rozrząd poskładany na cechach. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale na kole zamachowym z audi, martwy pkt, jest w innym miejscu niż w golfie. ale nie wiem gdzie tam jest okienko do sprawdzania.
Może ktoś ma jakiś pomysł od czego tu zacząć ??
Z góry dziękuje za pomoc
W weekend przekładałem silnik w moim szczurze, z mk2 1.6 d > mk2 1.6 td
Kupiłem ok 1,5 roku temu silnik z audi 1,6 td o oznaczeniu CY ( wzdłużnie montowany )
Leżał u mnie w garażu ok 1,5 roku, u kolesia od którego kupiłem też pewnie leżał z rok.
Silnik wyglądał czysto, wymieniłem w nim wszystkie simeringi, uszczelki, nowy rozrząd,
oczywiście kolektory, miska oleju, podstawa filtra oleju, całe sprzęgło założone z silnika poprzecznego z golfa.
Nie ruszałem tylko głowicy, oczywiście dekiel do ustawienia rozrządu zdjąłem

Niestety swojego czasu musiałem rozebrać pompę paliwa, potrzebowałem "dźwignie gazu"
tzn to na czym robi się gov. mod. Ale włożyłem to teraz z powrotem, nie mniej jednak, pompa jest rozregulowana.
W sobotę włożyłem to wszystko do auta, po kilku kręceniach odpalił, ale tylko na moment i od razu zgasł i tak cały czas, odpala i od razu gaśnie. Nawet nie jestem pewien czy jak zapali to wszystkie gary zagrają, zapala i momentalni gaśnie i tak cały czas.
Rozrząd poskładany na cechach. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale na kole zamachowym z audi, martwy pkt, jest w innym miejscu niż w golfie. ale nie wiem gdzie tam jest okienko do sprawdzania.
Może ktoś ma jakiś pomysł od czego tu zacząć ??
Z góry dziękuje za pomoc
