Problemy z układem paliwowym
: ndz lut 21, 2010 23:20
Witam, mam pewien problem. Nie wiem czy ma to znaczenie ale opowiem wszystko od poczastku. W czwartek przyjechałem autem z trasy i usłyszałem ze autko strasznie piszczy i okazał się pasek alternatora kompletnie zjechany i od razu poszedłem do sklepu po nowy. Założyłem pasek i odpaliłem silnik by zobaczyć czy naciąg jest ok a tu niespodzianka pasek był ok ale silnik popracował minute i zgasł. Kręciłem i kręciłem i zapalił a z odpływu wężykiem leci piana a nie płynna ropa i autko jest mułowate. Na trasie Poznań włocławek gasł mi kilka razy a po wduszeniu gazu na maxa rozpędzał się dosyć wolno. Gdy wróciłem i zgasiłem silnik po 2 godzinach znowu dosyć długo kręciłem by silnik zapalił. Pomóżcie co robić? Czy wymian paska ma cóż z tym wspólnego czy po prostu filtr paliwa jest do niczego czy to wina wężyka paliwa ??SILNIK TO 1,9 D