Strona 1 z 1

Po wymianie wtryskiwczy cos stuka jakby tlok klepal zawory

: ndz lut 21, 2010 14:26
autor: mateuszrolza
Witam jak w temacie wymienilem wtryski bo mi lały. Przegladalem wszystko i zauwazylem ze byl zle ustawiony zaplon no i wzystko dalem jak powinno byc. Silniczek po odpaleniu byl jak nowo narodzony pieknie sie wkrecal na obroty no wszystko pieknie. Wyjezdzam z garazu tak powoli bez zadnego byla i nagle cos zaczelo rzępolić. Na wolnych obrotach jeszcze takiej tragedii nie ma ale jak sie doda gazu to normalnie masakra. Robi podobnie jak by byl zle kąt wtrysku ustawiony. Ruszalem pompą do silnika, od silnika i problem jest dalej. Zaplon przestawialem na stare miejsce no nic nie dalo sie zrobic. Pytalem wieczorem mechanika i powiedzial ze jak dla niego to wtryski leja. Wiecie jaka moze byc padnięte??

: ndz lut 21, 2010 14:52
autor: bongo
Może wtrysk się zawiesił,najprościej dojdziesz który to,odkręcając po kolei nakrętki z nich.Jeśli przy którymś praca silnika się zmieni,masz winowajcę :bajer:

: ndz lut 21, 2010 20:39
autor: Michał_1977
bongo pisze:Może wtrysk się zawiesił
Dokładnie :bigok: .
Nie ma tragedii...trzeba odpalić i przeciągnąć go po obrotach,powinien/ny puścić,a jak nie to znaleźć zawieszony wtrysk tak jak bongo pisze (tylko uwaga na oczy :bajer:),rozebrać,umyć przedmuchać złożyć i ma grać.
Często tak jest,że po wymianie wtrysków lubią się zawiesić,ale j/w :bajer: ...

: ndz lut 21, 2010 22:26
autor: mateuszrolza
Dzieki koledzy :grin: Jeden wtrysk leje, dziwne bo niby nowy i jak zakladałem to dzialal normalnie. Czyscilem go ale nic nie dalo. Mam pytanko: W tej koncowce jest ta igla i jej nie szło wyciągnąć musialem sie nameczyc i wlozyc tez za bardzo nie szło. Jak patrzylem na nia to byla jaby taka przytarta w 3 miejscach (cos jak przytarty tłok). w starych to te igly normalnie wychodzily. I tak sie zastanawiam czy tu nie lezy problem :chytry:

: pn lut 22, 2010 00:06
autor: Michał_1977
mateuszrolza pisze:I tak sie zastanawiam czy tu nie lezy problem
No to wymiana...
Pewnie poskładany został w brudzie,a układ paliwowy w dieslu nie toleruje brudu :bajer: ...

: pn lut 22, 2010 14:00
autor: mateuszrolza
Witam. Dziekuje za rady. Tak sobie dzis pomyslalem ze moze papierem sciernym da sie to zrobic. Wzielem 2500 papier po szlifowalem i wtrysk dziala bez zarzutów :grin: Jeszcze raz dziekuje no i temacik do zamknięcia :pub:

: pn lut 22, 2010 20:11
autor: Michał_1977
mateuszrolza pisze:Tak sobie dzis pomyslalem ze moze papierem sciernym da sie to zrobic.
Litości :panna: ...
mateuszrolza, nie życzę Ci źle,ale ten wtrysk długo nie popracuje...jeśli już nie leje :bajer: ...

: pn lut 22, 2010 21:24
autor: szymo1
Skręcenie wtrysku zbyt dużym momentem skutkuje zatarciem się iglicy (udało mi się zrobić podobnie :grin: ). Książkowo 70Nm, nic więcej.

: pn lut 22, 2010 21:56
autor: mateuszrolza
Michaś_1977 pisze:nie życzę Ci źle,ale ten wtrysk długo nie popracuje...jeśli już nie leje ...
Michaś_1977, No wiadomo ale nic nie straciłem próbując to naprawic i tak bede musial go kupic ale moze wytrzyma jakis czas. A kupilem najdrozsze jakie byly :grrr: