nierówna praca i dymienie z wydechu
: ndz lut 21, 2010 01:25
Witam wszystkich !
Stałem sie nieszczęsliwym (ze wzgledu na DPF) posiadaczem golfaV 105kM silnik BLS. Sprzedajacy zapewniał o słabości turbospręzarki i myślałem że wymiana jej przywróci życie autu, ale objawy jakie wykazuje silnik są niepokojące i coraz bardziej się nasilają.Nierówna praca,dymienie na szaro z rury wydechowej, gaśnie po kilku minutach i zapalić już nie chce do następnego dnia.
podejrzewam że olej z turbiny poszedł na DPF i to powoduje że po krótkiej pracy silnik gaśnie(zapchany DPF) Po podłączenu Vag Can Prof. jest jeden bład:769(0x0301):70 Cylinder 1 Rozpoznane nieregularne cykle spalania Lamp OFF
logi z bloków które zdążyłem zrobić zanim zgasł to
BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00
506 BL:13 2,89 mg/H -3,01 mg/H 0,71 mg/H -0,64 mg/H
667 BL:13 2,87 mg/H -3,01 mg/H 0,71 mg/H -0,64 mg/H
826 BL:13 2,89 mg/H -3,01 mg/H 0,71 mg/H -0,64 mg/H
986 BL:13 2,87 mg/H -3,01 mg/H 0,71 mg/H -0,66 mg/H
BL:10 240,00 mg/H 979,20 mbar 979,20 mbar 0,00 %
BL:10 225,00 mg/H 979,20 mbar 989,40 mbar 0,00 %
tylko tyle udało mi się zrobić.Proszę doświadczonych w tej branży o interpretację tego co udało mi się zapisać Uprzedzam ze logów dynamicznych tym autem zrobić sie nie da
Dziękuje
Stałem sie nieszczęsliwym (ze wzgledu na DPF) posiadaczem golfaV 105kM silnik BLS. Sprzedajacy zapewniał o słabości turbospręzarki i myślałem że wymiana jej przywróci życie autu, ale objawy jakie wykazuje silnik są niepokojące i coraz bardziej się nasilają.Nierówna praca,dymienie na szaro z rury wydechowej, gaśnie po kilku minutach i zapalić już nie chce do następnego dnia.
podejrzewam że olej z turbiny poszedł na DPF i to powoduje że po krótkiej pracy silnik gaśnie(zapchany DPF) Po podłączenu Vag Can Prof. jest jeden bład:769(0x0301):70 Cylinder 1 Rozpoznane nieregularne cykle spalania Lamp OFF
logi z bloków które zdążyłem zrobić zanim zgasł to
BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00
506 BL:13 2,89 mg/H -3,01 mg/H 0,71 mg/H -0,64 mg/H
667 BL:13 2,87 mg/H -3,01 mg/H 0,71 mg/H -0,64 mg/H
826 BL:13 2,89 mg/H -3,01 mg/H 0,71 mg/H -0,64 mg/H
986 BL:13 2,87 mg/H -3,01 mg/H 0,71 mg/H -0,66 mg/H
BL:10 240,00 mg/H 979,20 mbar 979,20 mbar 0,00 %
BL:10 225,00 mg/H 979,20 mbar 989,40 mbar 0,00 %
tylko tyle udało mi się zrobić.Proszę doświadczonych w tej branży o interpretację tego co udało mi się zapisać Uprzedzam ze logów dynamicznych tym autem zrobić sie nie da
Dziękuje