Strona 1 z 1

dziwne objawy po wymianie turbo

: czw lut 18, 2010 21:25
autor: Balugass
witam!!
otóż ostatnio zauwazyłem ze turbo przepuszcza duze ilosci oleju az kapał olej z tłumika...wiec zakupiłem uzywke w ladnych pieniądzach od TDI (taka sama k03)zmieniłem strony gorące i wstawiłem...wszystko ładnie pracuje turbinka bardzo szybko sie wkreca ale:
1)samochód jest wyraznie słabszy nie przyspiesza jak na starej turbinie(stara byla ustawiona na 0,8bar a ta nowa na 0,7)
2)przestał mi kopcic a mianowicie przy ostrym depnieciu na 1 zostawiał chmurke a teraz czysciutko
3)przy predkosci 120km/h na starej pompował ok 0,3 a tu az 0,5
dziwne sam robiłem i nie ma mowy zeby ktos mi na pompie zmniejszył dawke albo cos grzebał przy silniku, nie kopci wiec dostaje lepsza mieszanke wiec czemu jest słabszy??
narazie nie wiem jak ze spalaniem bo nie sprawdzałem sprawa dotyczy AAZ
prosze o pomoc

: czw lut 18, 2010 21:40
autor: grandi
Proponuje zwiększyć dawkę o dwie godziny

: czw lut 18, 2010 21:53
autor: Balugass
grandi, hehe wiem i tak zwieksze ale zastanawiam sie co sie stało:(

: czw lut 18, 2010 22:10
autor: grandi
Sądzę że stara turbina już nie kreciła sie jak powinna ja miałem tak samo po zamontowaniu pompy z grzybem tylko odwrotnie zmniejszyłem dawkę i nie ... sadzą sądze że w tamta nie krecila sie jak powinna i juz przepuszczała był wiekszy ładunek paliwa w stosunku do powietrza

: pt lut 19, 2010 15:56
autor: Balugass
no nie wiem ładowała do samego konca i pewnie dalej by smigała gdyby nie ten olej...wczesniej w pewnym momencie dostawał kopa a teraz równo idzie
wiec moze teraz za duzo powietrza w stosunku do paliwa dostaje??

: pt lut 19, 2010 18:03
autor: Michał_1977
Balugass pisze:przestał mi kopcic a mianowicie przy ostrym depnieciu na 1 zostawiał chmurke a teraz czysciutko
Balugass pisze:przy predkosci 120km/h na starej pompował ok 0,3 a tu az 0,5
Balugass, zwiększ dawkę lub zmniejsz ciśnienie,bo na razie wystąpił u Ciebie efekt przeładowania i dlatego tak to jedzie.
Zwiększ dawkę tak by lekko puszczał dymka i będzie cacy :bajer: ...

[ Dodano: 19 Lut 2010 17:04 ]
Balugass pisze:moze teraz za duzo powietrza w stosunku do paliwa dostaje??
Dokładnie :bigok:

: pt lut 19, 2010 20:35
autor: Balugass
Michaś_1977, ale wlasnie chodzi o to ze na wskazniku pokazuje mniej niz na starej turbawce czyli teraz mniej dmycha:bigok: no nic srubokret klucz 13 w łape i działamy :bigok:

: pt lut 19, 2010 21:50
autor: Michał_1977
Ale piszesz,że przy tej samej prędkości,to "nowa" daje wyższe ciśnienie :bajer: ...
Balugass pisze:przy predkosci 120km/h na starej pompował ok 0,3 a tu az 0,5

: pt lut 19, 2010 22:21
autor: Balugass
aaa to juz rozumiem :grin: mi wtedy chodziło ze maksymalne daje mniejsze bo 0,7 ale to kwestia ustawienia...dobra to juz wiem co robic dzieki wielkie :bigok: