blad 550 i wylacza turbine

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

patrol89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 11, 2010 11:46
Lokalizacja: wawa

blad 550 i wylacza turbine

Post autor: patrol89 » czw lut 18, 2010 19:24

witam
mam problem z moim mk3 97' 1.9TDI 110ps (z1). po przekroczeniu 2 tys obrotow odlacza turbine i juz jej nie wlaczy. jak uruchomie silnik ponownie to przez chwile dziala normalnie (niezaleznie od obrotow) i po chwili znowu to samo.

wygladalo mi to na typowy objaw nieszczelnosci w rurze z IC od turbiny ale dzis sprawdzilem i nic takiego nie bylo.

na Vag-u wyszedl tylko jeden blad. 550 Regulacja poczatku wtrysku roznica doregolowania

ma ktos pomysly co to moze byc i jak to naprawic?

pozdrawiam

ps
kolektor czyscilem jakos 6 mies temu wiec nie wydaje mi sie zeby znow sie tak zasmolil
Ostatnio zmieniony pt lut 19, 2010 00:08 przez patrol89, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 18, 2010 19:35

rozrząd i kąt wtrysku do sprawdzenia, vag grupa 000BS, pole 2



patrol89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 11, 2010 11:46
Lokalizacja: wawa

Post autor: patrol89 » czw lut 18, 2010 19:49

wlasnie rozrzad byl robiony moze z 1000km temu. i wczesniej nie bylo tego bledu.
i czy "na ucho" wyreguluje kat wtrysku?
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 19:50 przez patrol89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 18, 2010 19:52

dobrze, był wymieniany ... a kontrolowany vagiem ?



patrol89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 11, 2010 11:46
Lokalizacja: wawa

Post autor: patrol89 » czw lut 18, 2010 20:05

tak vagiem go kontrolowalem. czy dobrze to wie tylko ten kto go robil, ale raczej tak. po zmianie rozrzadu blad nie wystepowal. ale po tych akcjach z odlaczaniem turbiny wyszedl wlasnie ten blad. i caly czas powraca
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 20:23 przez patrol89, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lut 18, 2010 20:47

patrol89 pisze:tak vagiem go kontrolowalem
No to poprosimy logi , 000BS , statyczny 004 i dynamiczny 004

jak wrzucisz bedziemy dalej rozmawiać


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

patrol89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 11, 2010 11:46
Lokalizacja: wawa

Post autor: patrol89 » pt lut 19, 2010 00:07

ok. jutro zrobie :)
edit: jednak dopiero w niedziele bede mial interfejs.

[ Dodano: 23 Lut 2010 01:37 ]
wlasnie zrobilem diagnostyke i wszystko sie stalo jasniejsze (zeby nie powiedziec jasne:))
wyniki: (skrocilem)
wolne obroty:
903 obroty silnika
135 wyprzedzenie wtrysku zakladane
214 wyprzedzenie wtrysku aktualne
gaz:
1218 obroty silnika
125 wyprzedzenie wtrysku zakladane
211 wyprzedzenie wtrysku aktualne

2184 obroty silnika
119 wyprzedzenie wtrysku zakladane
196 wyprzedzenie wtrysku aktualne

i tu moje pytanie:)
co zrobic? jak wyregulowac kat wtrysku

[ Dodano: 25 Lut 2010 18:11 ]
czy jest ktos kto jest w stanie mi pomoc???

[ Dodano: 03 Mar 2010 13:13 ]
na pasku rozrzadu przeskoczyl moment zaplonu. po regulacji wszystko idealnie.
pozdrawiam.
ps
wydawalo mi sie ze na tym forum dostane dokladniejsze odpowiedzi...
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 02:38 przez patrol89, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości