Strona 1 z 1
Brak przyspieszenia
: czw lut 18, 2010 12:24
autor: yogi865
Witam wszystkich Posiadam mojego mk4 tdi 110km 99r od pazdziernika zawsze reagował na pedał gazu bardzo dynamicznie ale tydzień temu wybrałem sie nim na pierwsza dłuzsza wycieczke tzn 350km w jedna strone no i w drodze powrotnej zauwazyłem brak mocy jak by ktos mu zabrał 30 koni szczegolnie było to widać przy wyprzedzaniu az sie bałem pózniej wyprzedzac bo autko nie chciało przyspieszyc a gaz do dechy!!! predkość maksymalna to 140 a wczesniej 200 lekko mi szedł a i zauwazyłem jeszcze ze jakby mniej wachy mi spalił w drodze powrotnej na poczatku myslałem ze to moze filtr paliwa ale teraz to juz sam nie wiem!! Z góry dzieki za pomoc!!
Re: Brak przyspieszenia
: czw lut 18, 2010 12:39
autor: poolak2006
yogi865 pisze:predkość maksymalna to 140 a wczesniej 200 lekko mi szedł
No 140 to faktycznie nie za dużo ale 200 wcześniej myślę że też nie wyciągał tak lekko
ale mniejsza z tym.
Jak widzisz spadek mocy może to byś spowodowane między innymi przez przepływomierz... Odepnij tą kostkę od niego i sprawdź czy się pogorszyło czy nic się nie zmieniło.
: czw lut 18, 2010 13:23
autor: yogi865
oki a gdzie ta kostke znajde bo az takim znawca to nie jestem! no a te 200 to powaga oczywiscie bez pasazerów na gape i zakupów w bagazniku no i mam 3 drzwiowego golfika na 17
: czw lut 18, 2010 13:36
autor: michszym11970
yogi865, a co się dzieje jak wyłączysz i włączysz silnik? moc powraca? czy ten brak mocy jest zawsze?
: czw lut 18, 2010 13:56
autor: yogi865
Wydaje mi się że zawsze chociaż jeszcze sprawdze to napisze ale na 90%ZAWSZE
: czw lut 18, 2010 15:08
autor: poolak2006
Jak masz filtr powietrza to na doprowadzeniu powietrza jakieś 10cm od filtra.
: pt lut 19, 2010 20:56
autor: Delta
witaj mialem podobne objawy co ty rowniez odczulem w pewnym momencie spadek mocy a 140 to byl maks przy czym jeszcze zanim dociagnal do 140 to tez trwalo chwile...Istotnie moze byc to przeplywomierz powietrza,lecz u mnie bylo to cos innego pojechlem na diagnostyke i zrobilem logi dynamiczne turbiny okazalo sie ze tam jest jakis waz cisnieniowy i on u mnie poprostu byl gdzies pekniety i nie bylo takiego cisnienia doladowania jak byc powinno zrobiono mi ten waz a takze poprawiona kat wtrysku i samochod lecial jak zly.... Tutaj jeszcze moze byc jedna przyczyna a mianowicie nie wiem jak jezdzisz na codzien bo turbina ze zmienna geometria ,a twoj silnik taka chyba posiada nie lubi tez zbyt wolnej jazdy bo najzwyklej sie lopatki zapiekaja to typowy problem tej turbiny mialem i taki przypadek ja go jednak naprawilem sam po rozgrzaniu silnika rzecz jasna 1,2,3 pelny gaz no i sie przedmuchala....Jednak Tobie radze abys to sprawdzil na diagnostyce podlacza cie pod vaga i bedzie sytuacja jasna pros o logi dynamiczne....Pozdrawiam