nie zapali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

122dawidek122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lut 18, 2010 08:59
Lokalizacja: Krosno

nie zapali

Post autor: 122dawidek122 » czw lut 18, 2010 10:44

Witam! Mam problem. Mam Passata B5 FL 131PS , a mianowicie w czasie jazdy zgasł mi i juz nie zapali, tzn odpali na pare sekund i gasnie, ma niskie obroty, gdy podbiolem pod komputer wykazało blad P0321 Błedny sygnał układu rozdzi....!!!! Wymieniłem czujnik połozenia wałka rozrzadu, czujnik wały, i pompe paliwa! Po tym dalej nie chce odpalic , a i przed zmiana pompy paliwa pisalo Oil Press Stop Motor, i swiecily swiece zarowe po wymianie pompy juz jest okey! ALe nadal odpali na pare sekund i gasi go. Byl podpinany jeszcze raz pod komputer w celu sprawdzenia instalacji i wszytsko jest okey. Prosze o pomoc!!! Pozdrawiam!!! P.S typ silnika to AWX



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » czw lut 18, 2010 11:00

Mie znam się za bardzo na tdi ale może by sprawdzić czy paliwo podaje, może filtr za bity?
chyba że to problem z elektroniką...


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » czw lut 18, 2010 12:50

W pierwszej kolejności do sprawdzenie immo, czy nie blokuje - kontrolka od immo gaśnie przy próbie odpalania? Ewentualnie połącz się z immo zobacz, czy nie ma błędów.
Jeżeli jesteś pewny co do układu paliwowego to sprawdź, czy klapa gasząca się zamyka/otwiera - spróbuj ją ruszyć ręcznie, posprawdzaj wężyki.



122dawidek122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lut 18, 2010 08:59
Lokalizacja: Krosno

Post autor: 122dawidek122 » czw lut 18, 2010 13:29

A mam pytanie takie czy na pompie Wakum ma byc cisnienie czy tylko przez nia idzie paliwo???

Immobilajzer jest dobry bo sprawdzalem pod komputerm i elektryka jest w porzodku!!!!
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 13:30 przez 122dawidek122, łącznie zmieniany 1 raz.



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » czw lut 18, 2010 15:27

Przy głowicy są właściwie dwie pompy połączone ze sobą pompa paliwa - rotacyjna i pompa vacum - podciśnieniowa, napędzane z wałka rozrządu. Objaw który opisujesz pasuje do tego, że siadła pompa rotacyjna nie daje ciśnienia lub cofa się z niej paliwo. O ile dobrze pamiętam pompa ta powinna dawać na wylocie około 150 bar. Jest jeszcze pompa w zbiorniku ta daje w zależności od egzemplarza od 0,5-3,5 bar. Jak kręcisz rozrusznikiem pompa w zbiorniku może podawać paliwo i na chwilę odpala...



mk cars
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 18, 2010 15:31
Lokalizacja: kraków

Post autor: mk cars » czw lut 18, 2010 15:44

witam mam problem z vw lt 35 nie dostaje pradu na pompe paliwowa tzn dostaje ale tylko przez 10 sekund i auto nie chce zapalic paliwo jest w pompie tylko ni e zostaje podawane na listwe wtryskową prosze o poradee



122dawidek122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lut 18, 2010 08:59
Lokalizacja: Krosno

Post autor: 122dawidek122 » czw lut 18, 2010 15:52

Aha no dzieki, jutro bd zmienial ta pompe Vacum i zobacze, ale jeszcze jak dam paliwa do kolektoru to zapali i chodzi ale tak dziwnie !


P.S. Moze immobilazjer??? podłaczałes pod komputer???
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 15:53 przez 122dawidek122, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości