Strona 1 z 1

575 + szarpanie i niebieski dym w AFN

: śr lut 17, 2010 08:44
autor: Velthar
Witam

Od jakiegoś czasu trapi mnie problem z notlaufem. Za pierwszym razem wziąłem wymieniłem n75 i problem znikł autko się bujało spokojnie do 180.

Jednak wczoraj przy wyprzedzaniu na 4 gwałtownie spadła moc i włączył się tryb awaryjny.
kontynuowałem jazdę w trybie i przy dodawaniu gazu lekko szarpał i puszczał niebieskie bąki.

Po restarcie chodził normalnie. Na kompie pokazało 575 i tylko tyle.

Dodam, że zawsze z rana po odpaleniu wali niebiesko szarą chmurę i po rozgrzaniu ok. Wtryski ok bo wymontowane i sprawdzone, pompa ok, uszczelniacze zaworów nowe. Kąt wtrysku chyba ok (tak mechanik twierdzi).

Proszę o poradę. Pozdrawiam

: śr lut 17, 2010 10:09
autor: Gacekk
Prawdopodobnie kierownice w turbo ci się przycinają i stąd notlauf. Być może nowy n75 jakiś czas dawał radęł zbijać na czas zbyt duże ciśnienie. :chytry:

: śr lut 17, 2010 17:21
autor: Velthar
czyli nowy n75 mi ponownie padl? bo ten mnie 250zl kosztowal T_T

A ten niebieski dym to tez moze byc przyczyna w turbo?

: czw lut 18, 2010 12:06
autor: Gacekk
Myślę, że kierownice w turbinie się przycinają i n75 nie daje rady zbić ciśnienia i stąd notlauf. Raczej turbo na stół będzie musiało iść niż wymiana n75. Może niech specjaliści się wypowiedzą jeszcze.

Z tym kopceniem może uszczelniacze już stare na zaworkach, ale ja tam sie nie przejmuje tym na razie, a mam tak samo z rana.

: czw lut 18, 2010 12:48
autor: michal27
Jezeli uszczelniacze na zaworach nowe a przy rozruchu nadal puszcza niebieskiego dyma a pozniej jest ok to turbina juz troche puszcza.Mialem tak samo kiedys w pasku TDI z rana niebieski dymek a po rozgrzaniu zadnej chmurki.

: czw lut 18, 2010 16:57
autor: Gacekk
No u mnie np. na starym i nowym turbo jest to samo, takze obstawiam na uszczelniacze stwardniale.

: czw lut 18, 2010 18:46
autor: michal27
Autor tematu napisal ze ma wymienione uszczelniacze zaworow

: pt lut 19, 2010 10:29
autor: Velthar
Uszczelniacze są nowiutkie. Wymieniłem je gdyż uważałem, że to one są powodem dymu. Podczas wymiany mechanik mi powiedział, że stare były jeszcze ok. Przebieg mam 220tys udokumentowany. To będę musiał poszukać jakiegoś speca z Wrocławia lub okolic. Może kogoś polecicie?

Dzięki wszystkim za pomoc

: pt lut 19, 2010 13:27
autor: Gacekk
Sorka. Przegapiłem, że uszczelniacze nowe.