1V kat

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

1V kat

Post autor: koVWal » wt lut 16, 2010 18:21

Witam. W moim golfie jest katalizator. Mam zamiar go wywalić. Na forum nie mogę znaleźć odpowiedzi takiej jaka mnie interesuje:D Pytam czy jak wyciągnę kata to czy zwiększy się moc? A jak tak to o ile? No i najważniejsze czy będzie mocniej kopcił? Będzie bardziej czuć spaliny?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 16, 2010 18:24

Ja wybebeszyłem sam środek, był tak zawalony, że nie przepuszczał w ogóle spalin. Po odpaleniu nie czułem różnicy, ale na drugi dzień od razu był bardziej elastyczny i zaczęło uwalniać spaliny. Polecam taki zabieg. Spalin nie czuć nic.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt lut 16, 2010 18:26

koVWal Mk2, wzrosnie o 100%...

Ale tak całkiem serio to po co wywalasz katalizator? No chyba, że myślisz jak wyżej o zwiększeniu mocy... To troche mit z tym katem. Jak chcesz zwiększyc moc musisz przerobić cały układ wtedy "może" coś poczujesz.

Masz poczciwą starą dwójkę, która do Ciebie trafiła na emeryturę chcąc zrobić z niej sprintera to wpierw proponuje zastanowienie.


Dziki

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt lut 16, 2010 18:28

koVWal Mk2 pisze:Pytam czy jak wyciągnę kata to czy zwiększy się moc?
tak - tym wiecej im bardziej byl zapchany
koVWal Mk2 pisze:A jak tak to o ile?
ciezko powiedziec u mnie bylo to odczuwalne
koVWal Mk2 pisze:No i najważniejsze czy będzie mocniej kopcił?
nie powinien
koVWal Mk2 pisze:Będzie bardziej czuć spaliny?
jak dobrze wspawasz rure i spaliny nei beda omijac wydechu to bedzie tak jak bylo, dzwiek silnika moze sie troszke zmienic



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » wt lut 16, 2010 18:28

Wywalić chcę z tego powodu że blokuje mi spaliny to tak mowiac "widac"


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 16, 2010 18:30

koVWal Mk2 pisze:Pytam czy jak wyciągnę kata to czy zwiększy się moc? A jak tak to o ile?
no wiesz na tle 60 koników to może zyskasz ze 2% przyrostu ale nie da sie tego udowodniś tu chodzi przede wszystkim o to aby po leprzyć odprowadzanie spalin a zwłaszcza jeśli coś po modziłeś
koVWal Mk2 pisze:No i najważniejsze czy będzie mocniej kopcił?
ja u siebie mam przelot i nie kopci bardziej ( no w sumie teraz kopci ale to przez zmianę pompy bo na ori dymu za mną nie było z katem czy bez )
koVWal Mk2 pisze:Będzie bardziej czuć spaliny?
w samochodzie?
jak zrobisz szczelny wydech to nie

moim skromnym zdaniem wycinaj go


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » wt lut 16, 2010 18:32

U mnie nie ma już 60KM:D jest teraz gdzies 70 hehe pompa z LDA duzo wskurała:D


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 16, 2010 18:33

VireWolf88 pisze:moim skromnym zdaniem wycinaj go
Moim też.
Ja na razie nic w silniku nie dłubałem, a wywalenie kata uznaje jako plus, bo czuć różnice znaczącą. Tym bardziej, że był zawalony nagarem okropnie :)



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » wt lut 16, 2010 18:34

No własnie ja dlatego też go chcę wywalić z powodu zapchania:D Dzięki za odpowiedzi


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 16, 2010 18:40

zrób z nim :axe:i będzie :grin:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt lut 16, 2010 18:51

VireWolf88, masz gdzies filmik jak Ci chodzi po wywaleniu kata i pompie z LDA ? :chytry:



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt lut 16, 2010 18:52

Zapchany kat dusi turbine. Wycinaj albo wypróżniaj środek, jak wycinasz to wstaw w jego miejsce kawałek rurki ( z przeglądem technicznym nie bedzie problemu).

Turbina zacznie gwizdać a to cieszy ucho....

U mnie jakiś as zalożyl kata a mam JRa (chyba ze był fabrycznie) i po wycięciu go Turbo się odezwalo jak nigdy, wczesniej zadnego gwizdu nawet nie bylo (K24)


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 16, 2010 19:17

koVWal Mk2, ciachaj dziada i nie zastanawiaj się...dziwne,że jeszcze do tej pory go nie wyciachałeś :bajer:
Na pewno poczujesz,że turbina lepiej wstaje,a WG nie będzie tak podatne na zapiekanie ponieważ spaliny będą lepiej/szybciej wydmuchiwane...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 16, 2010 19:40

jarekkoval pisze:VireWolf88, masz gdzies filmik jak Ci chodzi po wywaleniu kata i pompie z LDA ? :chytry:
nie, ale da się zrobić :hmm: szału nie ma ale w porównaniu do serii jest spora różnica na +


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości