przepraszam za pomyłke alh a nie afn.
a co z pompą vacum ??? może być tego przyczyną???
[ Dodano: 16 Lut 2010 11:45 ]
a jeżeli chodzi o n75, to jeżeli zdejmie się to wieczko z góry to widzimy coś w stylu "membramy" i jeżeli jest lekko z wierzchu uszarpnięta to może być też powód??? bądź też wężyki nie pęknięte ale trochę przetarte?
[ Dodano: 16 Lut 2010 11:47 ]
mettenos pisze:- nieszczelne gumowe przewody od IC do turbosprężarki itp...
- możesz mi pokazać na jakimś zdjęciu, które to dokładnie są???
[ Dodano: 16 Lut 2010 11:52 ]
przepływomierz odpada już sprawdzałem, a propo kata to przy dodawaniu gazu na poziomie obrotów około 1300 i 2500 właśnie coś na wydechu tłucze, klekocze, czy to kat mugł się posypać i być przyczyną notlaufa??
[ Dodano: 16 Lut 2010 12:04 ]
acha i zauważyłem jeszcze jedno.... pewną "szparę" - czy ona mogłaby powodować to wszystko????
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09e ... b9ed6.html - zaznaczyłem ową "szparę" na żółto. Nie jest ona widoczna , ponieważ zdjęcie nie jest z mojego golfika. Jeżeli potrzeba to zrobię zdjęcie i wrzucę.
[ Dodano: 16 Lut 2010 12:18 ]
no i jeszcze jedno mi się przypomniało, ostatnio gdy zjeżdżałem z ronda na dwójce dałem maksa w gaz i zaczął okropnie kopcić i rzucało całym silnikiem (chodził strasznie nierównomiernie), podczas tego stanąłem dalej kopcił bardzo i rzucało silnikiem więc dodałem gazu dość mocno i zgasł, potem próbowałem go zapalić a on zachowywał się jak "benzyniak z zalanymi świecami", nie chciał odpalić, ale jakoś po kilku próbach odpalił lecz dalej szarpało silnikiem więc otworzyłem maskę i udało mi się uregulować to szarpanie "pewną dźwignią"(piszę tak ponieważ nie wiem dokładnie co to jest) , którą zaznaczyłem na żółto -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e9 ... bbe27.html co to może być???
:(:( pomóżcie mi bo już opadam z sił :/:/:/
[ Dodano: 16 Lut 2010 12:25 ]
sorka że tak dopisuje, ale szukam w głowie rzeczy, które mogły by pomóc w wykryciu problemu