Strona 1 z 1

potliwość przy turbo

: ndz lut 14, 2010 12:42
autor: krzemyk101
Witam,jak w temacie gdzie szukać przyczyny tych wypocin? Obrazek

: ndz lut 14, 2010 12:50
autor: Michał_1977
Sprawdź co sie dzieje w rurze między filtrem a turbiną...Być może odma puszcza olej w dolot i efekt jest jaki jest :bajer: ...

: ndz lut 14, 2010 12:52
autor: italiano_83
Zobacz też czy turbo nie puszcza oleju- trzeba wąż od turbo ściągnąć- jakie masz zużycie oleju od wymiany do wymiany ??

: ndz lut 14, 2010 13:01
autor: Michał_1977
krzemyk101, możesz zrobić tak-turbo ładnie wytrzeć do czysta,odmę puścić dłuższym wężem do butelki po coli,pojeździć 2-3 tygodnie i sprawdzić wtedy co sie dzieje-jak wygląda turbo i co jest w butelce :bajer: ...

: ndz lut 14, 2010 15:05
autor: t0mal
To jest raczej z odmy, kiedy zmieniałeś olej ostatnio?

Dolot w ten sposób może się zasmarkać jak masz padnięte uszczelniacze zaworowe.

[ Dodano: 14 Lut 2010 14:07 ]
Jeśli to by było turbo to dochodzi dodatkowo większa turbo dziura, kopcenie na czarno i na niebiesko. Uszczelniaczy w doładowanym silniku dają o sobie znać z rana po odpaleniu - olej zsieka po zaworach i auto kopci.

: ndz lut 14, 2010 22:07
autor: krzemyk101
Dzięki chłopaki,sprawdze obydwa sposoby tylko powiedzcie albo najlepiej pokażcie który wąż jest od odmy a który od turbo?Pozdravwiam.

: ndz lut 14, 2010 22:48
autor: apln
Od odmy to ten cienki, który idzie od odmy (od tej gumowej puszki na głowicy) do grubego węża który idzie od filtra powietrza. Od turbo to ten gruby wąż, który przychodzi trochę powyżej tego miejsca, gdzie Ci się poci. Mam podobny problem, więc napisz później co było u Ciebie.

: ndz lut 14, 2010 22:54
autor: Michał_1977
Zieloną strzałką zaznaczyłem wąż,który trzeba zastąpić dłuższym wężem i puścić za silnik do butelki.
Czerwoną strzałką zaznaczyłem miejsce,które będziesz musiał zaślepić czymkolwiek.
Obrazek

: wt lut 16, 2010 22:53
autor: grandi
Ja tak miałem jak mi uszczelniacze zaworowe padły po wymianie

Ciekło po całej turbinie po wymianie uszczelniaczy sucho

Obrazek


Obrazek

: śr lut 17, 2010 00:29
autor: Przewodnik
kiedys jak w swoim AAZ zmieniłem olej na lotos 15 W 40 to tak mi się zaczeło pocić po 5000 km, jak wlałem taki jak był lany za granica 10W 40 Elf pocenie ustało po drugiej wymianie.