Strona 1 z 1

Czkawka w Golfie

: śr lut 10, 2010 19:14
autor: adampiasek
wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.

Re: Czkawka w Golfie

: śr lut 10, 2010 19:24
autor: Haki
adampiasek pisze:wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.
Opis przerobienia masz w dziale diagnostyka :bajer: co do paliwa - prosta sprawa - odkręcasz po kolei przewody idące na wtryski i 2 osoba kręci ... Ty zaś obserwujesz czy paliwo cieknie - czy tylko się wolno sączy.. jakby nie chciało lecieć.
Do sprawdzenia - ewentualnej wymiany filtr paliwa ...

Re: Czkawka w Golfie

: śr lut 10, 2010 21:48
autor: adampiasek
co do paliwa - prosta sprawa - odkręcasz po kolei przewody idące na wtryski i 2 osoba kręci ... Ty zaś obserwujesz czy paliwo cieknie - czy tylko się wolno sączy.. jakby nie chciało lecieć.
Do sprawdzenia - ewentualnej wymiany filtr paliwa ...[/quote]


Na wolnych obrotach wszystko jest ok. Samochód normalnie przyspiesza ale jak jakiś czas jest powyżej 3000 obr/min to zaczyna szarpać przerywać, filtr paliwa wymieniony 1 kkm temu.

: śr lut 10, 2010 23:06
autor: -shadow-
Zwróć uwagę czy po zgaśnięciu (podczas przekroczenia tych 3000 obrotów) w przeźroczystym wężyku idącym z filtra paliwa do pompy jest powietrze czy paliwo. Sprawdź również jaki masz numer wkładu (smoka w zbiorniku)

: śr lut 10, 2010 23:30
autor: adampiasek
Oczywiście że jest powietrze, zamiast paliwa tak jakby coś się przytykało. On nie gaśnie nagle tylko najpierw szarpie a później słabnie i jak wciskam sprzęgło dopiero gaśnie, później nie chce zapalić ale jak chwilkę pomecze rozrusznikiem to zapala.

żeby sprawdzić wkład oczywiście muszę go wyjąć prawda? hehe

: czw lut 11, 2010 23:15
autor: -shadow-
Nie musisz go wyciągać. Oznaczenie jest na górze. Kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa?

: czw lut 11, 2010 23:29
autor: Haki
-shadow- pisze:Nie musisz go wyciągać. Oznaczenie jest na górze. Kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa?
Napisał ,że około 1tys km temu :bajer:

Re: Czkawka w Golfie

: pt lut 12, 2010 02:15
autor: antojuja
adampiasek pisze:wyjęciu smoka ze zbiornika, siatka na smoku była w miarę czysta może trochę jakby tłustawa.
Próbowałem przedmuchać obie końcówki oczywiście jedną udało się bez problemu, a tą w stronę pompy ( wciągając powietrze ) jakoś opornie szło, czy tak ma być czy może jest częściowo przypchane. Objawy mam takie : Jak dobrze depne auto się rozpędza i w pewnym momęcia robi się tak jakby brakowało paliwa, zaczyna szarpać jak puszę gaz to już nie ma siły i auto gaśnie poprostu, żeby odpaliło trzeba trochę pokręcić, na VAGu nie ma błędów, na wszelki wypadek zrobiłem logo z bloków 003 008 011 tylko nie wiem jak mam je wysłać na forum, czy mam wysłac cały plik csv czy jakoś go przerobić.
jesli w strone pompy ciezko zaciagnac mozesz miec zawor zwrotny walniety w smoku i trzeba go rozwiercic i bedzie ok ale musisz zamontowac wtedy inny zawor zwrotny np przy filtrze wiecej tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082 i tu kilka podobnych tematow http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237272 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=278733

: pt lut 12, 2010 23:38
autor: adampiasek
Musiałem rozwiercić zaworek w smoku bo już miał taki opór że efekt był taki jakby filtr paliwa był zapchany, po rozwierceniu nie ma żadnych bąbelków powietrza auto odzyskało moc, problem został rozwiązany. ;) :bigok:

: sob lut 13, 2010 00:36
autor: antojuja
a mowilem

: sob lut 13, 2010 04:06
autor: PiotrusVW
ooo bo mam podobny problem w tdi. Rano nie chce palic, jak sie jedzie to szarpie na niskich obrotach. Powietrze widze w powrocie do filtra.