Strona 1 z 1

wywala błąd 00765

: śr lut 10, 2010 07:04
autor: swiderek mk2
Witam. Mam taki problem i prosze o pomoc. Założyłem pompe wtryskową do audi 80 B4 TDI 1Z 1994r od AFNa, ponieważ w audi kostka łącząca pompe jest okrągła to zrobiłem przejsciówke. Problem jest następujący iż auto nie chce odpalić. paliwo doszło do wtrysków ale nie tryska wysokim cisnieniem tylko sie sączy. Robiąc tą przejsciówke łaczyłem piny numerami oznaczonymi na wtyczce i po pierwszej próbie nic. Za drugim razem kolega przedstawił schemat i sie okazało ze piny trzeba zamienić, wiec robilismy przejsciówke drugi raz wg schematu. Silnik nadal nie odpala a na VAGu wywala błąd 00765. pompa przed założeniem była sprawna na 100% ponieważ miałem w swoim aucie i nie wywalała tego błędu. Czyżby nieodwracalnie uszkodziło pompę
?, czy może padł ECU?

: śr lut 10, 2010 07:46
autor: Sztomel
w pompie wtryskowej z Audi 80 jest nastawnik potencjometryczny a w pompie z Passata nastawnik indukcyjny więc nie ma się co dziwić, że wywala błąd czujnika G149 skoro nie miało prawa to działać gdyż nastawniki są zupełnie inaczej sterowane. Przepnij pompę ponownie do swojego silnika i sprawdź czy uwaliłeś nastawnik czy nie.

: śr lut 10, 2010 11:24
autor: Adamm
Sztomel, sory ale herezje prawisz :D

w audi 80 byly dwa typy nastawnikow potencjometryczne do ok polowy 94 i indukcyjne od polowy 94 :P

: śr lut 10, 2010 12:38
autor: Sztomel
Adamm, może i prawię herezje :D :helm: ale jak sądzisz, dlaczego silnik nie odpala, paliwo się sączy i występuje ten błąd mimo, iż koledzy poprawili pinologię a pompa sprawna była ? Niech sami sprawdzą jaki tam jest nastawnik w pompie z Audicy.

[ Dodano: 10 Lut 2010 11:57 ]
jak był taki to niech zapomną : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 88b6ccb5e9

: śr lut 10, 2010 14:36
autor: swiderek mk2
widze że ekipa interweniuje szybko :D dzieki za poradę ide rozebrać starą pompe i olukam jaki tam jest nastawnik. odezwe sie jak najszybciej i zdam relacje i zamieszcze foto. pozdrawiam!!!

[ Dodano: 10 Lut 2010 19:47 ]
wiec tak. stara pompa z audi jest taka sama jak moja z AFNa nie ma tego króćca od góry jak to przedstawiał SZTOMEL. wiec tylko zostało mi podłożyć drugi ECU. Jak myślicie odpali 90tka po zaadoptowanu immo na kompie od AFNa?

: śr lut 10, 2010 20:56
autor: Adamm
swiderek mk2, a jak podlaczysz sie kompem to jaka masz wartosc w grupie 001 pozycja 03 - napiecie na nastawniku

: czw lut 11, 2010 01:04
autor: swiderek mk2
w piątek bede wiedział bo zważymy VAGiem z RASZJANEM i zobaczymy co sie dzieje.

: wt lut 16, 2010 14:47
autor: raszjan
Problem już rozwiązany, zamienione dwa piny na przejściówce :pub: