Strona 1 z 1
Problem z odpaleniem.
: wt lut 09, 2010 20:31
autor: koVWal
Witam. Przeglądałem forum i nie ma nikt takiego problemu. Zmieniłem pompę na pompę z LDA. I kiedy z rana chcę odpalić muszę długo kręcić. Jak w dzień po 8 godz. próbuje odpalić to znów muszę długo kręcić. Gdy już odpalę i zgaszę to szybko odpali. Więc tak: moje pytanie polega na tym czego to jest wina? Oraz czy przyczyną może być lekko cieknący wtrysk albo czy może być popsuty zawór zwrotny w pompie i może paliwo cofa się?
: wt lut 09, 2010 20:38
autor: Michał_1977
koVWal Mk2, za późny kąt wtrysku lub pompa która założyłeś jest podchodzona...
Lekko cieknący wtrysk raczej nie przyczyniłby się do tego,a zawór możesz podmienić na próbę z poprzedniej pompy.
Obserwuj przewody paliwowe,czy powietrze nie płynie przypadkiem.Czasem na wolnych nie ma powietrza,a jak się doda gazy to zasuwają jak choroba...
: wt lut 09, 2010 20:41
autor: koVWal
Tak wymienię zawór i zobaczę. A jak powietrze by było to co trzeba zrobić? Bo coś mi się wydaje, że wczoraj widziałem bomble ale nie jestem pewien. Jutro w dzień zobaczę jeszcze dokładnie z tym powietrzem.
: wt lut 09, 2010 20:47
autor: Michał_1977
koVWal Mk2 pisze:A jak powietrze by było to co trzeba zrobić?
Jak filtr nie zmieniany długo,to wymień,sprawdź stan zacisków na przewodach paliwowych zarówno przy filtrze jak i przy pompie.Odpowietrznik nad filtrem też czasem psuje się,lecz rzadko,ale warto mieć to na uwadze...
Stan wężyków też może pozostawiać wiele do życzenia...
: wt lut 09, 2010 20:56
autor: koVWal
Jutro zmienię zawór i zobaczę. Jeśli nic nie pomoże to wymienię filtr paliwa. No a gdy nie pomoże nic to znów będę pisał co to może być

narazie dzięki

: wt lut 09, 2010 21:15
autor: Michał_1977
koVWal Mk2, proponuję Ci zastosować ten oto dodatek do paliwa
http://moto.allegro.pl/item903839216_va ... artko.html
Mam tu na uwadze Twoją pompę,która mogła długo stać i w środku powstał osad,który także może mieć wpływ na gorsze palenie.
Mój klekot miał swego czasu problem z paleniem po nagrzaniu...po zastosowaniu jednego opakowania,problem znikł i niema go do dziś.
Twój przypadek jest nieco inny,ale przynajmniej wyczyści Ci układ paliwowy.
: wt lut 09, 2010 22:17
autor: munior
Jak masz ori przezroczyste przewody zasilający i powrotny to przed odpaleniem zerknij sobie na nie .Nie ma prawa tam być powietrza mają być pełne .Jeżeli jest powietrze to masz prawdopodobną przyczynę twoich kłopotów z odpalaniem .Chociąż jak pisze Michaś_1977, niewłaściwy kąt wtrysku też może być przyczyną