Strona 1 z 1

silnik 130 KM z audi.

: wt lut 09, 2010 19:05
autor: JABcok20
witam. czy sa silniki 130 KM z audi ( właśnie nie znam oznaczenia ) na pompie rotacyjnej , nie na pompowtryskach??? Jakie maja oznaczenie?

Re: silnik 130 KM z audi.

: wt lut 09, 2010 19:07
autor: psikuta19
JABcok20 pisze:witam. czy sa silniki 130 KM z audi ( właśnie nie znam oznaczenia ) na pompie rotacyjnej , nie na pompowtryskach??? Jakie maja oznaczenie?
na pompie sa tylko 90 albo 110 km

: wt lut 09, 2010 19:08
autor: xander_88
JABcok20 pisze:czy sa silniki 130 KM z audi
jesli chodzi o TDi to nie ma ... 110 najmocniejsza na pompie .. zawsze mozan ja troche zrobic :)

: wt lut 09, 2010 19:20
autor: JABcok20
hm. mam do kupienia 130 z audi ale nie znam oznaczenia a nie chcę kupywać czegoś awaryjnego.
gościu mówił, że silnik ma pompe przy silniku ( nie zna sie za bardzo ) handlarz itp...

: wt lut 09, 2010 19:25
autor: xander_88
moze pomyslal ze na pompie bo w audi jak juz "I" jest czerwone to moze miec 130 koni :) a vw z jednym "I" to zazwyczaj 110 :)
w audi jak w vw 130 poprzeczna to ASZ ... wzdluzna to AWX i chyba jesczez jeden (w passku przynajmniej byly [mial skrzynie 5] chyba ATD,ATJ cos w tym stylu ..
pozdro

[ Dodano: 09 Lut 2010 18:26 ]
PS: czemu nie chcesz na pompkach ???

: wt lut 09, 2010 19:26
autor: bongo
JABcok20 pisze:130 z audi
To pewnie ASZ :bajer: Czyli PD.

: wt lut 09, 2010 19:26
autor: Sztomel
silnik ASZ jeśli z A3, pompę owszem to on ma przy silniku ale to jest pompa tandem (paliwa i podciśnienia).

: wt lut 09, 2010 20:26
autor: JABcok20
xander_88 pisze:PS: czemu nie chcesz na pompkach ???
nie że nie chcę. po prostu na rotacyjnej zrobilbym szybszy swap i sa podobno trwalsze.
niby afn sa najbardziej trwałe i takiego najchętniej bym zaaplikował.
gościu powiedział mi że chcialby coś pomiędzy 1000 a 1500 ale niby 130. Turba nie ma i czegos jeszcze ale nie pamięta. Turbinke bym wziął od swojego td vnt20 a pompke jeśli by nie chcial dać( jeśli na rotacyjnej jest ) to założyłbym od cromy 11mm walek 20mm bo taką akurat mam... chociaż wole już na elektronice robić bo m-tdi jednak już mi nie przypasuje, moze raczej nie miałbym z tego satysfakcji, znowu to ustawiać , nie pewne spalanie itp. a w tdiku swapie kompletnym np. AFN palił mi w ibizie gti 4 litry a nawet mniej to w budzie z mk1 spali pewnie z 3 :bigok:

: śr lut 10, 2010 00:30
autor: xander_88
JABcok20 pisze:nie że nie chcę. po prostu na rotacyjnej zrobilbym szybszy swap i sa podobno trwalsze.
niby afn sa najbardziej trwałe i takiego najchętniej bym zaaplikował.
gościu powiedział mi że chcialby coś pomiędzy 1000 a 1500 ale niby 130. Turba nie ma i czegos jeszcze ale nie pamięta. Turbinke bym wziął od swojego td vnt20 a pompke jeśli by nie chcial dać( jeśli na rotacyjnej jest ) to założyłbym od cromy 11mm walek 20mm bo taką akurat mam... chociaż wole już na elektronice robić bo m-tdi jednak już mi nie przypasuje, moze raczej nie miałbym z tego satysfakcji, znowu to ustawiać , nie pewne spalanie itp. a w tdiku swapie kompletnym np. AFN palił mi w ibizie gti 4 litry a nawet mniej to w budzie z mk1 spali pewnie z 3 :bigok:
No ja to nie ogarniam tematu na tyle zeby to zlozyc :) z takich czesci itd.. wiec jak do mk1 to chyba bym szukal z rozbitka zeby byl full z wizaka pod zegary itd. ...
AFN moze i twardzszy w sensie na przebieg .. ale ASZ w mk1 :chytry: mialbys pole do popisu ... Ciekawe co by wykrecil taki 200ps 400Nm :) ile calosc by wazyla ? tak mniej wiecej ?? (ten silnik w budzie mk1 ))

: śr lut 10, 2010 00:41
autor: JABcok20
na 1.6 td po modach konkretnych jest 7s do setki a zejdzie niżej... a co dopiero jak założe 4x4:)

: śr lut 10, 2010 00:53
autor: xander_88
JABcok20 pisze:na 1.6 td po modach konkretnych jest 7s do setki a zejdzie niżej... a co dopiero jak założe 4x4:)
:grin: czyli jednak jestes chory :grin: (w pozytywnym znaczeniu :) ) życzę powodzenia w realizcji projektu
PS: jest gdzieś Twoje auto opisane ??/

: śr lut 10, 2010 01:05
autor: JABcok20
nie mam nigdzie tylko filmik


[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 00:06 ]
ale musze uaktualnic bo wymienilem uszczelke pomiedzy turbem a kolektorem i jutro nowy zaworek sterowania turbiny

[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 00:06 ]
teraz na 3 biegu mieli i sprzegło nie wytrzymuje:P

[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 00:09 ]
a mam to:)
http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=7341