co to za czujnik??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
majma golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 17:57
Lokalizacja: MALOPOLSKA KGR

co to za czujnik??

Post autor: majma golf » wt lut 09, 2010 12:37

mk 4 115 km mam pytanie co to za czujnik (zdj 1)i za co jest odpowiedzialny? mozna go samemu rozebrac? bo ostatnio puscil sie tam olej i mysle zeby go uszczelnic...a tak ida wiazki kabli wiec troszku sie obawiam czy sam to zrobie tzn zeby nie trzeba bylo kompa podlaczac i ustawiac cos...pytanie 2 na kolejnych zdj przedstawiam zawor EGR z tego samego auta i jak widac jest caly w oleju na 6 tys km 1/3 oleju ubylo na bagnecie i mam pytanie czy mozna go jkos naprawic? co jest powodem tego wycieku? dodam autko smiga elegancko brak innych problemow..prosze o rady i dziekuje z gory
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Post autor: szakulvip » wt lut 09, 2010 15:56

też przy EGR poci mi sie olejem, zauważyłem również ze zawsze coś oleju zeżre, ale co czytałem na ten temat na forum to normalne, że auto podjada troszke oleju, jednym więcej, jednym mniej. Zauważyłem to od momentu kupna, zrobiłem 21tyś km i nic się poważnego nie dzieje.


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lut 09, 2010 19:38

na pierwszej fotce to nie jest czujnik tylko wtyczka wiązki elektrycznej zasilającej pompowtryskiwacze, jeśli jest spod niej wyciek to przy wystudzonym silniku, podłóż sobie pod nią szmatkę by nie zapaskudzić silnika i odkręć mocowanie wtyczki do głowicy a następnie sprawdź sobie stan uszczelnienia, wycieki widoczne z otworka wyrównującego ciśnienie pod membraną siłownika zaworu EGR jest spowodowane wyrobieniem się gniazda prowadzącego tłoczek zaworu EGR, przez które olej dostaje się do komory pod membranę i przelewa następnie tym otworkiem, pomaga w tym przypadku albo wymiana całego EGR albo wypięcie odmy z dolotu i czyszczenie całego dolotu z resztek oleju (łącznie z intercoolerem).


Obrazek

Awatar użytkownika
majma golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 17:57
Lokalizacja: MALOPOLSKA KGR

Post autor: majma golf » wt lut 09, 2010 20:02

no dzieki kolego drogi...jutro to bede robil i dam znac co i jak:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 191 gości