Strona 1 z 4

101KM stracił nagle moc... zgasł...nie chce odpalić... Help!

: wt lut 09, 2010 00:40
autor: Dr Koncpom
Witam

Jechałem spokojnie swoim golfem, a tu nagle coś mu się stało. Wciskałem gaz a obroty wcale się nie zmieniały. Hałasował tak jakby coś miał luźnego.

W związku z tym, że chciałaem dojechać jak najdalej zaplanowalem zapiąć 2 bieg i jechać tak na 1000rpm, jednak dyliżans zgasł...

Nie da się go odpalić, rozruszik bardzo łatwo kręci silnikiem: tak niespotykanie szybko... Jakby było coś odłączone.

Dodam, że od miesiąca zacinała mi się turbina z racji na jej uszkodzenia, ale czy uszkodzon aturbina może być przyczyną tych problemów.

Napiszce co mogło się zepsuć i czy nie zbankrutuje jeśli zabiorę się za naprawę...

: wt lut 09, 2010 00:43
autor: brynol
moze turbo padlo, sprawdz czy masz olej w silniku.
sprawdz jak pasek rozrzadu

[ Dodano: 08 Lut 2010 23:43 ]
no i poki nie stwierdzisz co sie stalo nie krec rozrusznikiem

: wt lut 09, 2010 00:45
autor: Dr Koncpom
Spoko, rozrząd mam nowy... To raczej nie on

Ale dodam do sprawy, że silik od jakiegoś czasu prcował bardziej traktorowato

: wt lut 09, 2010 00:48
autor: ZbyszekGolf
Witam wygląda na to ze turbo się uszkodziło i przez to silnik mógł się zatrzeć

: wt lut 09, 2010 00:50
autor: Dr Koncpom
Podczas odpalania zdał się zaskoczyć troszke. Zatarty to by raczej się nie chciał zakręcić.

Może to zwyczajnie głowyce wyj...ło? Wkońcu 200tyś km przebiegu zaraz pokaże.

Złomy z tych TDI, taniocha jakaś ;-( A wszyscy gadają, że takie wspaniałe - 500tyś można przejechać! Hhhahahahah

: wt lut 09, 2010 00:54
autor: brynol
Dr Koncpom, klin sprawdzales?

: wt lut 09, 2010 00:54
autor: xxxGlaDxxx
przy 200tys głowice by szlag trafił ? może rzeczywiścei turbo wyssało cały olej, sprawdz filtr powietrza jak wyglada. jesli myslisz ze glowica to sprawdz plyn chlodniczy czy jest oraz jak wyglada olej (o ile wogole go masz). i co cie kusi zeby krecic tym rozrusznikiem? auto na lawete i na warsztat :)

: wt lut 09, 2010 00:54
autor: brynol
Dr Koncpom pisze:Złomy z tych TDI, taniocha jakaś ;-( A wszyscy gadają, że takie wspaniałe - 500tyś można przejechać! Hhhahahahah
bo to sa dobre silniki tylko trzeba odpowiednio o nie dbac...

[ Dodano: 08 Lut 2010 23:55 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

: wt lut 09, 2010 00:55
autor: ZbyszekGolf
Moze padł jakiś czujnik jak sie silnik zatrze to prawda nie można go obrócić jabym sprawdził vagiem

[ Dodano: 08 Lut 2010 23:57 ]
Mi jak padło turbo to silnik dymił i za niedługo zaświeciła się kontrolka od oleju ale go zgasiłem i silnik cały sprawdz czy masz olej w silniku sprawdz auto vagiem

: wt lut 09, 2010 00:57
autor: brynol
obroc pelen obrot silnikiem, za ktores kolo zaczep klucz i zobaczysz jak bedzie szlo.
i nie krec juz nim...

: wt lut 09, 2010 00:58
autor: Dr Koncpom
Jutro. Zostawiłem go u mechaniksa. Zobaczymy czy coś zdziała dopiero rano.

Ja stawiam na głowicę, jakąś pompe kretyńską albo na to, że trurbo wpadło w silnik...

Mój biedny Gofr, co ja mam mu zrobić. By to był mk3 albo 2 to by się właśnie dotarł :panna:

: wt lut 09, 2010 01:00
autor: brynol
Dr Koncpom pisze:że trurbo wpadło w silnik...
a to ciekawe :d
albo turbo albo cos z rozrzadem poszlo

: wt lut 09, 2010 01:02
autor: ZbyszekGolf
Mogło być tak ze turbo się rozleciało i np wirnik mógł wpaść przez kolektor ssący nad tłok albo coś z głowicą niech mechanik rozbierze auto i będzie wtedy coś wiadomo

: wt lut 09, 2010 01:04
autor: Dr Koncpom
Hmmm, myśle co ma filtr powietrza do tej sprawy?

Engine Check się nie pali... Wogóle żadna kontrolka się nie pali. Skoro brakło by oleju który wymieniłem 2000km temu czyli we wtorek poprzeni to by się coś świeciło.

Nie, mam to gdzieś, jak coś naprawdę się strasznie drogiego zepsulo to kupie na allegro inny silnik i tyle.