Zaczął kopcić na czarno i stracil moc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

musiel1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 08, 2010 20:40
Lokalizacja: kwidzyn

Zaczął kopcić na czarno i stracil moc

Post autor: musiel1 » pn lut 08, 2010 20:51

Witam.Od jakiegos czasu szukam pomocy ale zaden temat nie pasuje do mojego problemu.Otóż dzis w poludnie odpalilem mojego golfa dodalem gazu do okolo 3 tys obrotow a on puscil czarna chmure i zaczal chodzic jakby na dwa gary przestajac regowac na pedal gazu.poza tym jakies dwa dni temu przy wyprzedzaniu okolo 130 na godzine stracil na chwile moc jakby przestal reagowac na gaz.co sie moglo stac?jest to golf 3 1.9 tdi z 1996 roku.z gory dzieki za pomoc



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Re: Zaczął kopcić na czarno i stracil moc

Post autor: psikuta19 » pn lut 08, 2010 21:01

musiel1 pisze:Witam.Od jakiegos czasu szukam pomocy ale zaden temat nie pasuje do mojego problemu.Otóż dzis w poludnie odpalilem mojego golfa dodalem gazu do okolo 3 tys obrotow a on puscil czarna chmure i zaczal chodzic jakby na dwa gary przestajac regowac na pedal gazu.poza tym jakies dwa dni temu przy wyprzedzaniu okolo 130 na godzine stracil na chwile moc jakby przestal reagowac na gaz.co sie moglo stac?jest to golf 3 1.9 tdi z 1996 roku.z gory dzieki za pomoc

największa bolączka tdi starszych tzn 1z afn ahu
zawiesza Ci się hydraulika
jaki olej lejesz??
pewno czeka Cie wymiana pompy oleju
pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

musiel1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 08, 2010 20:40
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: musiel1 » pn lut 08, 2010 21:06

nie wiem jaki jest olej bo kupiłem go jakieś dwa tygodnie temu i jeszcze nie wymienialem.ale jakos nie chce mi sie wierzyć ze to pompa oleju bo kontrolka od ciśnienia gasnie zaraz po odpaleniu.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pn lut 08, 2010 21:08

musiel1 pisze:nie wiem jaki jest olej bo kupiłem go jakieś dwa tygodnie temu i jeszcze nie wymienialem.ale jakos nie chce mi sie wierzyć ze to pompa oleju bo kontrolka od ciśnienia gasnie zaraz po odpaleniu.
kontrolka świeci jak niema ciśnienia a nie jak jest za duże
i tak się dzieje bo jest za wysokie ciśnienie oleju pompa nie zbija ciśnienia tylko daje ile może popychacze staja się twarde i nie domykają się zawory
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 21:08 przez psikuta19, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

musiel1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 08, 2010 20:40
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: musiel1 » pn lut 08, 2010 23:27

bylem.przed chwila jeszcze raz go uruchomic i teraz jest wszystko w normie.najwidoczniej cisnienie oleju spadlo i popychacze puscily.co mam zrobic zeby to sie nie powtorzylo?wymiana oleju na rzadszy pomoze?



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » wt lut 09, 2010 08:54

możesz spróbować wymienić może pomoże choć trochę
najlepszy sposób to jeździć delikatnie puki olej nie osiągnie 80-90"
a jeszcze lepszy kupić nowa pompę w aso (tylko tam dostępna porządna pompa) ok 800zl
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 09:02 przez psikuta19, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Post autor: ciachotdi » wt lut 09, 2010 12:41

musiel1 pisze:puscil czarna chmure i zaczal chodzic jakby na dwa gary
mialem to samo tyle ze w td ale naszczescie przeszło mu :bigok:



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt lut 09, 2010 12:55

moja rada nie deptaj mu dopuki sie nie rozgrzeje, u mnie w ASV jest to samo kilka razy sie zdarzylo kiedy ktos inny kierowal



lucasss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 10:21
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: lucasss » śr lut 10, 2010 12:28

u nie od wczoraj są podobne objawy i na zegarze boost jak normalnie ładowało przy piku 2 bary a później 1,25 przy 1700 obr/min tak teraz dokręca do 3000-4000 obr/min i ciężko ma dopompować 0,5 bara.., to też może być wina pompy oleju?:> aha..., i z tyłu czarna chmura..., a po chwili mu przejdzie i jedzie normalnie...
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 12:34 przez lucasss, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz lut 14, 2010 16:10

lucasss pisze:u nie od wczoraj są podobne objawy i na zegarze boost jak normalnie ładowało przy piku 2 bary a później 1,25 przy 1700 obr/min tak teraz dokręca do 3000-4000 obr/min i ciężko ma dopompować 0,5 bara.., to też może być wina pompy oleju?:> aha..., i z tyłu czarna chmura..., a po chwili mu przejdzie i jedzie normalnie...
co pompa oleju ma do boosta ?? no fakt oleum do bani da wolniejsze wkręcanie się turbulum... czarna chmura dlatego ze może za dużo paliwa za mało powietrza ?? ??

pompa oleju która daje małe ciśnienie 1 wykończy panewki niż turbulum :P


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 149 gości