oringi zaworu filtra paliwa a głośność silnika?
: pn lut 08, 2010 20:18
Witam
Podczas ostatnich mrozów (-30oC) miałam problemy z uruchomieniem swojego mk4 1.9sdi z 2000 roku. Wymieniono akumulator i filtr paliwa. Mechanik stwierdził cofanie sie paliwa na zaworku przy filtrze paliwa. Wymienił oringi tego zaworu na ciaśniejsze.
Auto jak na razie odpala tylko martwi mnie, że silnik chyba zachowuje sie głośniej podczas jazdy, zwłaszcza słyszę to na 4 biegu. Za to przy odpalaniu rozrusznik zachowuje sie dużo ciszej (nie wiem czy interpretować to na plus że pracuje lżej czy na minus że słabiej). (oprócz tego wydaje mi sie że golf nabrał mocy na 2 biegu, co akurat mnie nie martwi;)
Proszę o odpowiedz czy te zmiany w decybelach podczas jazdy to nieszkodliwy skutek uszczelnienia tego zaworka czy raczej cos co powinno mnie skłonić do wrócenia na warsztat?
pozdrawiam
Panzerwagen Woman
Podczas ostatnich mrozów (-30oC) miałam problemy z uruchomieniem swojego mk4 1.9sdi z 2000 roku. Wymieniono akumulator i filtr paliwa. Mechanik stwierdził cofanie sie paliwa na zaworku przy filtrze paliwa. Wymienił oringi tego zaworu na ciaśniejsze.
Auto jak na razie odpala tylko martwi mnie, że silnik chyba zachowuje sie głośniej podczas jazdy, zwłaszcza słyszę to na 4 biegu. Za to przy odpalaniu rozrusznik zachowuje sie dużo ciszej (nie wiem czy interpretować to na plus że pracuje lżej czy na minus że słabiej). (oprócz tego wydaje mi sie że golf nabrał mocy na 2 biegu, co akurat mnie nie martwi;)
Proszę o odpowiedz czy te zmiany w decybelach podczas jazdy to nieszkodliwy skutek uszczelnienia tego zaworka czy raczej cos co powinno mnie skłonić do wrócenia na warsztat?
pozdrawiam
Panzerwagen Woman