Strona 1 z 1

oringi zaworu filtra paliwa a głośność silnika?

: pn lut 08, 2010 20:18
autor: panzerwagen_wom
Witam
Podczas ostatnich mrozów (-30oC) miałam problemy z uruchomieniem swojego mk4 1.9sdi z 2000 roku. Wymieniono akumulator i filtr paliwa. Mechanik stwierdził cofanie sie paliwa na zaworku przy filtrze paliwa. Wymienił oringi tego zaworu na ciaśniejsze.
Auto jak na razie odpala tylko martwi mnie, że silnik chyba zachowuje sie głośniej podczas jazdy, zwłaszcza słyszę to na 4 biegu. Za to przy odpalaniu rozrusznik zachowuje sie dużo ciszej (nie wiem czy interpretować to na plus że pracuje lżej czy na minus że słabiej). (oprócz tego wydaje mi sie że golf nabrał mocy na 2 biegu, co akurat mnie nie martwi;)
Proszę o odpowiedz czy te zmiany w decybelach podczas jazdy to nieszkodliwy skutek uszczelnienia tego zaworka czy raczej cos co powinno mnie skłonić do wrócenia na warsztat?
pozdrawiam
Panzerwagen Woman

: wt lut 09, 2010 01:46
autor: Dziku VR6
Wymiana uszczelnien na zaworku spowodowala tylko za paliwo sie nie cofa co spowrotem ulatwilo rozruch silnika, a to ze silnik pracuje glosniej/ciszej na poszczegolnych biegach nie ma nic wspolnego z wyzej wymienionym zaworkiem zwrotnym (podgrzewaczem paliwa).
Moze mechanik cos jeszcze przestawial?? :chytry: moze to tylko odczucia taki, a jesli na pewno nie, to jednak warto się udac do tego mechanika i wspomniec o takiej zmianie

: wt lut 09, 2010 19:36
autor: panzerwagen_wom
Dzięki za odpowiedz, możesz mieć racje, mógł grzebać, bo podłączał kompa i po starej znajomości mógł coś zmienić nawet nie tłumacząc lamerce, że coś zmienił
no nic tak czy siak zadzwonię, bo wyraźnie odgłosy spod maski się zmieniły
na dwójce klekocze jakby gdzieś jakiś plastikowy wiatraczek o coś klapał a na czwórce charczy jak stary dziad który flegmy nie może odpluć, wcześniej tak nie było
dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam