Strona 1 z 4
Turbo k14 a t2
: pn lut 08, 2010 19:49
autor: koVWal
Witam. Przeglądałem forum no i nie mogę znaleźć odpowiedzi taka jak mnie interesuje. Więc tak. Słyszałem, że w silnikach 1V były turbiny k14 i t2. I chcę dokładną odpowiedź w czym one się różnią?
: pn lut 08, 2010 19:53
autor: Michał_1977
Chyba tylko budową zaworu upustowego,bo wydajność maja prawie taką samą...
W K-14 zawór jest zespolony z gruchą,a w T2 grucha jest osobno zawór osobno i połączone są sztangą.
Można je zamieniać bez przeróbek.
Dla porównania
T-2
http://moto.allegro.pl/item891714696_tu ... 1_6td.html
K-14
: pn lut 08, 2010 19:55
autor: koVWal
Liczyłem na Twoją odpowiedź lub Dzikuvip
no i mam porządną odpowiedź taką jak chciałem. Dzięki bardzo hehe. A na twoje to jaka jest lepsza?
: pn lut 08, 2010 19:57
autor: jarekkoval
koVWal Mk2, wydajnosc obie turbiny maja podobna
a w 1V T2 to raczej nie bylo...jak juz to K14
T2 najczesciej mozna spotkac w SB'ku
duza wiekszosc T2 ma dodatkowo chlodzenie woda
: pn lut 08, 2010 20:03
autor: koVWal
Na moje co kiedyś sprawdzałem to mam T2. Dokładnie nie pamiętam muszę jeszcze dobrze zobaczyć no ale kumpel ma 1V i on ma na pewno założoną oryginalnie T2
: pn lut 08, 2010 20:04
autor: Bartek_R
k 14 łatwiej można podkręcić wkręcając śrubę w gruszce a w t2 trzeba mbc stosować
: pn lut 08, 2010 20:06
autor: koVWal
Aha. A T2 nie ma tej gruchy?
[ Dodano: 08 Lut 2010 19:08 ]
Aha.
Michaś_1977, już wiem
dzięki zdj wiem, że mam K-14
dzięki
: pn lut 08, 2010 20:09
autor: Michał_1977
koVWal Mk2, szczerze,to ja jeszcze nie widziałem w 1V T-2...
jarekkoval pisze:duza wiekszosc T2 ma dodatkowo chlodzenie woda
A nie K-14
?
Zerknij do tematu w moim podpisie.
koVWal Mk2 pisze:A na twoje to jaka jest lepsza?
Słyszałem i czytałem,że K-14 jest wytrzymalsza...ale jak jeździec bez głowy,to i kulkę od łożyska popsuje
...
: pn lut 08, 2010 20:13
autor: koVWal
Dzięki Wam za info
: pn lut 08, 2010 20:15
autor: jarekkoval
Michaś_1977, T2 w sb'kach mialy chlodzenie woda i to tam sie je najczesciej widywalo
ogolnie rzec biorac roznie sie to trafialo ale pisze jak jest w duzej wiekszosci przypadkow
Michaś_1977 pisze:Słyszałem i czytałem,że K-14 jest wytrzymalsza
tak, chyba
t0mal kiedys pisal ze ciutke wytrzymalsza jest K14
co do porownania moj brat ma w b3 t2 z woda a ja k14 bez wody i powiem ze wstaja jednakowo nie ma jakiejs duzej roznicy
: pn lut 08, 2010 20:17
autor: koVWal
No to dobrze
ważne, że turbo działa jak powinno hehe
: pn lut 08, 2010 20:29
autor: Michał_1977
jarekkoval pisze:T2 w sb'kach mialy chlodzenie woda i to tam sie je najczesciej widywalo
Jeśli faktycznie tak było to sorki bardzo.Nie spotkałem...
koVWal Mk2, gdybyś szedł kiedyś w kierunku modyfikacji silnika,to proponuje rozglądnąć się za K-24.Jak śmigałem na K-14 i tylko sprzęgło na tym ucierpiało i tyle.K-14 daje momentalnie wysokie ciśnienie,co powoduje mocne szarpnięcie i przez to sprzęgło sie niszczy...ot,taka moja rada
: pn lut 08, 2010 20:30
autor: koVWal
Ok dzięki za uprzedzenie
pkt się należy
: pn lut 08, 2010 20:41
autor: Toshiba
Michaś_1977, a nie lepiej Garreta T3?