Turbo k14 a t2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
Turbo k14 a t2
Witam. Przeglądałem forum no i nie mogę znaleźć odpowiedzi taka jak mnie interesuje. Więc tak. Słyszałem, że w silnikach 1V były turbiny k14 i t2. I chcę dokładną odpowiedź w czym one się różnią?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Chyba tylko budową zaworu upustowego,bo wydajność maja prawie taką samą...
W K-14 zawór jest zespolony z gruchą,a w T2 grucha jest osobno zawór osobno i połączone są sztangą.
Można je zamieniać bez przeróbek.
Dla porównania
T-2
http://moto.allegro.pl/item891714696_tu ... 1_6td.html
K-14
W K-14 zawór jest zespolony z gruchą,a w T2 grucha jest osobno zawór osobno i połączone są sztangą.
Można je zamieniać bez przeróbek.
Dla porównania
T-2
http://moto.allegro.pl/item891714696_tu ... 1_6td.html
K-14
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 20:04 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
koVWal Mk2, wydajnosc obie turbiny maja podobna
a w 1V T2 to raczej nie bylo...jak juz to K14
T2 najczesciej mozna spotkac w SB'ku
duza wiekszosc T2 ma dodatkowo chlodzenie woda
a w 1V T2 to raczej nie bylo...jak juz to K14
T2 najczesciej mozna spotkac w SB'ku
duza wiekszosc T2 ma dodatkowo chlodzenie woda
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 19:58 przez jarekkoval, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
koVWal Mk2, szczerze,to ja jeszcze nie widziałem w 1V T-2...
Zerknij do tematu w moim podpisie.
A nie K-14 ?jarekkoval pisze:duza wiekszosc T2 ma dodatkowo chlodzenie woda
Zerknij do tematu w moim podpisie.
Słyszałem i czytałem,że K-14 jest wytrzymalsza...ale jak jeździec bez głowy,to i kulkę od łożyska popsuje ...koVWal Mk2 pisze:A na twoje to jaka jest lepsza?
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
Michaś_1977, T2 w sb'kach mialy chlodzenie woda i to tam sie je najczesciej widywalo
ogolnie rzec biorac roznie sie to trafialo ale pisze jak jest w duzej wiekszosci przypadkow
co do porownania moj brat ma w b3 t2 z woda a ja k14 bez wody i powiem ze wstaja jednakowo nie ma jakiejs duzej roznicy
ogolnie rzec biorac roznie sie to trafialo ale pisze jak jest w duzej wiekszosci przypadkow
tak, chyba t0mal kiedys pisal ze ciutke wytrzymalsza jest K14Michaś_1977 pisze:Słyszałem i czytałem,że K-14 jest wytrzymalsza
co do porownania moj brat ma w b3 t2 z woda a ja k14 bez wody i powiem ze wstaja jednakowo nie ma jakiejs duzej roznicy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jeśli faktycznie tak było to sorki bardzo.Nie spotkałem...jarekkoval pisze:T2 w sb'kach mialy chlodzenie woda i to tam sie je najczesciej widywalo
koVWal Mk2, gdybyś szedł kiedyś w kierunku modyfikacji silnika,to proponuje rozglądnąć się za K-24.Jak śmigałem na K-14 i tylko sprzęgło na tym ucierpiało i tyle.K-14 daje momentalnie wysokie ciśnienie,co powoduje mocne szarpnięcie i przez to sprzęgło sie niszczy...ot,taka moja rada
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości