Strona 1 z 1

Problem moca w 1z tdi

: sob lut 06, 2010 21:10
autor: Karcz3
Witam
mam od kilku dni problem z moim tdikiem a mianowicie na wszystkich biegach podczas przyspieszania odczuwalny jest spadek mocy tzn auto faluje podczas przyspieszania momentami ladnie ciagnie i po kilku sekundach ustaje i nie przyspiesza po czym znomu przyspiesza. jaka moze byc przyczyna??
dodam ze:
-n75 sprawdzalem i jest ok
-przeplywomierz rowniez ok
oleju nie bierze jezdze na motul, nie kopci czarnym dyme, odpala ok ale przez pierwsze 10-20 sek po odpaleniu rano minimalnie obroty faluja ale potem ustaja i chodzi gdzies na 970obr.min

mysle ze moze to wina pompy wtryskowej?? a wy jak myslicie??

: sob lut 06, 2010 21:23
autor: wronek1
mysle kolego ze jak masz katalizator to warto sie go pozbyc , jesli przepływka jest ok to powinno pomóc. pozdrawiam.

: sob lut 06, 2010 21:51
autor: Karcz3
ale myslisz ze to wina kata??
jakby by zabrudzony to chyba by caly czas nie mogl na obroty wejsc a by nie falowały obroty przy przyspieszaniu bo na postoju caly czas rowno chodzi

: sob lut 06, 2010 21:54
autor: szuwar GT TDI
a moze wtrysk sterujacy szaleje ?? miałem podobny problem i to było to

: sob lut 06, 2010 21:54
autor: To_mas
Karcz3 pisze:-n75 sprawdzalem i jest ok
-przeplywomierz rowniez ok
jak to było sprawdzane ?

: sob lut 06, 2010 22:00
autor: Karcz3
To_mas pisze:jak to było sprawdzane ?
poprotu od brata przełozylem z jego samochodu on ma ten sam silnik co mój. po przełozeniu przeplywki i n75 to samo robil zadnej poprawy nie bylo

: sob lut 06, 2010 22:01
autor: munior
To_mas pisze:Karcz3 napisał/a:
-n75 sprawdzalem i jest ok
-przeplywomierz rowniez ok
jak to było sprawdzane ?
No właśnie jak to sprawdzałeś ?To że n 75 sobie tyka i niby działa jak trzeba nie znaczy że jest dobry .Jedyna miarodajna metoda to podmianka na inny sprawnie działający od kogoś .Ciśnienie doładowania sobie zmierz i będzie wszystko wiadomo.

: sob lut 06, 2010 22:02
autor: Karcz3
szuwar GT TDI pisze:a moze wtrysk sterujacy szaleje ?? miałem podobny problem i to było to
a jak podłacze pod VAGA to wykaze bład ze wtrysk sterujacy szwankuje??

: sob lut 06, 2010 22:05
autor: munior
Karcz3 pisze:poprotu od brata przełozylem z jego samochodu on ma ten sam silnik co mój. po przełozeniu przeplywki i n75 to samo robil zadnej poprawy nie bylo
jak tak to ok.Wychodzi na to że albo nastawnik w pompie chociaż objawy nie zupełnie pasują .Odepnij napęd licznika w skrzyni to się przekonasz .Albo wtrysk sterujący .Ale zmierz też ciśnienie doładowania to przynajmniej będziesz pewien że to nie to.Niestety nie ma tak dobrze ,podłaczenie pod vaga nie zawsze pokaże ci szwankujący wtrysk sterujący .

: sob lut 06, 2010 22:06
autor: szuwar GT TDI
Karcz3 pisze:a jak podłacze pod VAGA to wykaze bład ze wtrysk sterujacy szwankuje??
u mnie vag wykazał bład tyle ze u mnie jeszcze kontrolka od swiec zarowych sie paliła

: sob lut 06, 2010 22:13
autor: Karcz3
tak zbieram informacje i sugestie bo w tygoodniu chce jechac do pompiarza zeby mi pod kompa podpiał i obadal co jest nie tak, a wole cokolwiek wiedziec z waszych podpowiedzi bo wiecie jakto jest kiedy jedziesz do mechanika i zero nic nie kumasz, on moze ci bajek nawciskac i fortune skasowac, a tak jak widzi ze klient ci nieco wie, w tym temacie i sam mu powie ze przeyplywka dobra n75 dobry i ze moze byc wtrysk sterujacy, lub iinne to juz bajek mi nie bedzie wciskał
Z gory dzieki za ospowiedzi :bigok: