drgania kierownicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dworek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lut 02, 2010 16:15
Lokalizacja: Obsza
Kontakt:

drgania kierownicy

Post autor: dworek20 » sob lut 06, 2010 17:44

Witam!!! Posiadam golfa tdi PD i następujący problem dziś zaobserwowałem podczas przyśpieszania na 4-5 biegu prędkość około 115 km/h dziwne dające się odczuć wibracje kierownicy oraz w mniejszym stopniu całego auta. drganie ustaje gdy popuszczę pedał gazu. Może mi ktoś jakoś pomóc.

[ Dodano: 06 Lut 2010 16:49 ]
Dodam jeszcze że wibracja kierownicy wydaję się jak by pochodziła od silnika.


szybciej jedziesz dalej bedziesz

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob lut 06, 2010 17:57

Jak przy gaszeniu i odpalaniu auta tez czujesz "drgania" a raczej szarpnięcia to wskazuje to na dwu masowe koło zamachowe.. jeśli chodzi o drgania karoserii

[ Dodano: 06 Lut 2010 16:59 ]
Same wibracje kierownicy to.. źle wyważone koła.. luzy w przekładni kierowniczej.. uszkodzony - wybity sworzeń wahacza..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

dworek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lut 02, 2010 16:15
Lokalizacja: Obsza
Kontakt:

Post autor: dworek20 » sob lut 06, 2010 18:05

wina nie wyważonych kół to chyba nie bardzo bo by drżało cały czas a tu tylko gdy dodaję gazu no i przy zapalaniu też jest wszystko oka a czy to możliwe aby tak było gdy był uszkodzony - wybity sworzeń wahacza.. bo akurat z lewej strony jest do robienia stworzeń wahacza. z góry dzięki za pomoc.

[ Dodano: 06 Lut 2010 17:07 ]
no na początku też myślałem że to może być spowodowane przez lód ale to nie to.


szybciej jedziesz dalej bedziesz

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob lut 06, 2010 18:16

dworek20 pisze:a czy to możliwe aby tak było gdy był uszkodzony - wybity sworzeń wahacza..
Jeśli chodzi o trzęsie się kierownicy to tak.. przy dodaniu gazu drgania się wzmacniają..
ale to się czuje tylko na kierownicy... rytmicznie drga..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

dworek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lut 02, 2010 16:15
Lokalizacja: Obsza
Kontakt:

Post autor: dworek20 » sob lut 06, 2010 19:19

oka dzięki to w poniedziałek się okaże jak wymienię ten stworzeń dzięki i pozdrawiam


szybciej jedziesz dalej bedziesz

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 06, 2010 19:56

maciek88 pisze:Jest zima, przypadkiem nie masz zalegającej warstwy lodu lub śniegu na kołach?
Dokładnie ,dziś jeżdziłem swoim drugim autem który więcej teraz stoi niż jeżdzi .Nie dało się jechać więcej niż 90 tką bo rzucało kierą . Ostatnio jeżdzilem nim jak było sucho bez sniegu i nic takiego nie miało miejsca nawet przy znacznych prędkościach .Także jak pojawiło wam się po tych śniegach to zanim zaczniecie sprawdzać elementy układu kierowniczego i zawieszenia proponuję odkręcić przednie koła i oczyścić z zmarzniętego śniegu i lodu albo wstawić auto do ciepłego garażu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Mirek39m
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: pt lip 25, 2008 08:15
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Mirek39m » ndz lut 07, 2010 12:06

zobacz brzegóby wewnętrzne
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 18:29 przez Mirek39m, łącznie zmieniany 1 raz.


Mirek

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz lut 07, 2010 13:00

ten sworzen najpirw zrob a potem jesli nie przejdzie i jesli tylko podczas przyspieszania sprawdz przeguby wewnętrzne i opony( ja tak mialem)



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » ndz lut 07, 2010 13:24

Zanim zaczniesz wymieniać elementy zawieszenia , poodkręcaj kolejno koła i poczyść je z lodu, śniegu , bo jak po wewnętrznej stronie będzie zalegał to też będą wibracje , potem pozamieniaj kola przód - tył dopiero wtedy zabieraj się za zawieszenie.



trebron7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw gru 06, 2007 14:48
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: trebron7 » ndz lut 07, 2010 20:01

ja mialem kiedys bicie spowodowane tarczami. wymienilem tarcze hamulcowe i po problemie



logimen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 24, 2009 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: logimen » pn lut 08, 2010 18:49

U mnie takie drganie bylo na poczatku... wymienilem lozyska z przodu i spokoj.


Pozdrawiam, Artur

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn lut 08, 2010 20:07

dworek20, miałem ostatnio podobny problem, okazało się tak jak koledzy piszą, spora warstwa śniegu i lodu zalegała na wewnętrznej stronie felgi, zbiłem to i problem od razu zniknął.... zacznij od tego :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości