Strona 1 z 2

TDK - co to jest?

: sob lut 06, 2010 01:31
autor: Wachcio
Witam

Mam zamiar kupić auto w Norwegii i przeglądając oferty natrafiam na Golfy 2 i 3, Vento, Passaty z silnikami diesla 1.9 TDK. Co to za silnik. Jakaś specjalna wersja na Skandynawię?

: sob lut 06, 2010 10:19
autor: t0mal
Prawdopodobnie chodzi o to, że mają katalizator.

: sob lut 06, 2010 11:37
autor: Rafał 21
Wachcio pisze:Golfy 2 i 3, Vento, Passaty z silnikami diesla 1.9 TDK.
Wachcio, a gdzie ten napis jest umieszczony TDK??? bo pytam ojca .A on mi na to ze to sa silniki TD. Czyli wtrysk pośredni. Pompa wtryskowa VE4/9 kilka modeli turbin. jak dobrze zapamiętałem typu kkk K-14 i Garet. z tym ze te garety były w roku 90 itd ciśnienia wtryskiwacza następuje za pomocą podkładek regulacyjnych .A juz na marginesie To nie jestem do końca pewny! Może ktoś potwierdzi W Golfach 2 nie było 1,9 silnika! bodajże! :chytry:

: sob lut 06, 2010 12:07
autor: piotrekgal
Rafał 21 pisze:Może ktoś potwierdzi W Golfach 2 nie było 1,9 silnika! bodajże!
W serii nie bylo.

: sob lut 06, 2010 14:02
autor: T O M A S
piotrekgal pisze:W serii nie bylo.
A co powiesz na to?
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cac ... MsEMPNYPvA

: sob lut 06, 2010 14:26
autor: t0mal
To są jakieś głupoty, tak wcześnie 1.9 było w audi i passacie (chodź nie jestem pewien), popatrzcie na konie - 60 :? przecież nawet wollnossący 1.9 był mocniejszy, a tu jeszcze napisane, ze turbo.
Tutaj chodzi o eko-diesla silnik 1V, z katalizatorem, który był w golfach od 89.

: sob lut 06, 2010 14:33
autor: piotrekgal
T O M A S pisze:A co powiesz na to?
http://docs.google.com/vi...GaCLSMsEMPNYPvA

pierwsze na oczy widze, slysze, wiem, ze te opcje byly w passacie b3 zarowna 1,9d jak i td.

: sob lut 06, 2010 14:39
autor: T O M A S
t0mal pisze:Tutaj chodzi o eko-diesla silnik 1V, z katalizatorem, który był w golfach od 89.
t0mal pisze:To są jakieś głupoty, tak wcześnie 1.9 było w audi i passacie (chodź nie jestem pewien), popatrzcie na konie - 60
No właśnie ,w tej tabeli chyba pomylili pojemności :bajer:

: sob lut 06, 2010 17:05
autor: Wachcio
Nie do końca rozumiem niuanse różnic. Tak ogólnie warto się nad nimi zastanawiać?

: sob lut 06, 2010 17:19
autor: t0mal
Zależy za ile :) to jest słabsza wersja 1.6td często są w lepszym stanie niż mocnejsze wersje, ja mam takiego :)

: sob lut 06, 2010 18:05
autor: Wachcio
Porównywanie cen polskich do norweskich nie ma sensu. Jednak jeśli jest to słabsza wersja to na długich dystansach nie będzie się mi dobrze sprawował. Mam teraz Vento 1,9 TDI 90 KM i to jest dla mnie punkt odniesienia. Nie chcę słabszej jednostki.

: sob lut 06, 2010 18:11
autor: jarekkoval
ta tabelka jakas dziwna - golf mkII 2,0 D ? 8-[

: sob lut 06, 2010 19:22
autor: munior
jarekkoval pisze:ta tabelka jakas dziwna - golf mkII 2,0 D ? 8-[
Nawet bardzo dziwna :goof:

: ndz lut 07, 2010 01:25
autor: t0mal
Wachcio, jeśli porównywać do mojego to byś musiał wydać ze dwa koła żeby mnie dogonić :green_fuck:
Jeśli to auto idzie na handel to pewnie się opłaci, bo masz spore szanse, że silnik będzie żyleta, natomiast jeśli chcesz nim jeździć to przydałoby się przynajmniej zmienić pompę i wywalić kata, tak żeby jakieś vento mu nie podskoczyło :) przy okazji spadnie spalanie, bo 1V pali najwięciej z wszystkich 1.6 td