Strona 1 z 1

Skrzynia CHD czy 4T do 1.6 td

: sob lut 06, 2010 01:23
autor: JABcok20
CHD od 1.8 16V a 4t od benzynki nie wiem jakiej. Ktorą założyć do 1.6 td. Dodatkowo dorzucę 5 FF. CHD ma może szpere konkretniejszą? i jest wytrzymalsza?

: sob lut 06, 2010 02:37
autor: grandi
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667

CHD 020 5-Gang 08/92 - 04/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

CHD to skrzynia z golf III , nie ma różnicy ale brał bym 4T :pub:

: sob lut 06, 2010 04:38
autor: Michał_1977
grandi pisze:CHD to skrzynia z golf III , nie ma różnicy ale brał bym 4T
Jeżeli nie ma różnicy,to ja bym zrobił odwrotnie...choćby dlatego,że jak od MK3-to nowsza :bigok:

: sob lut 06, 2010 10:21
autor: t0mal
Jest różnica bo flansze na przeguby są większe.

: sob lut 06, 2010 13:56
autor: anaba255
Dokładniie w CHD są 100mm, trzeba wymienić, ale zawsze skrzynka nowsza.

: sob lut 06, 2010 14:17
autor: T O M A S
anaba255 pisze:Dokładniie w CHD są 100mm, trzeba wymienić, ale zawsze skrzynka nowsza.
I ślimak przełożyć z linki na 15 zębów(czerwony),bo w CHD jest impulsator :bajer:
Ja niedawno zmieniłem na CHD i polecam,przełożenia są te same,jak grandi Ci napisał wyżej :bajer:

: sob lut 06, 2010 14:28
autor: Michał_1977
t0mal pisze:Jest różnica bo flansze na przeguby są większe.
anaba255 pisze:Dokładniie w CHD są 100mm, trzeba wymienić, ale zawsze skrzynka nowsza.
Zawsze można przełożyć...a przy okazji zmienić uszczelniacze :bigok:
JABcok20, tak z ciekawości zapytam-dlaczego zmieniasz :bajer: ?

: sob lut 06, 2010 14:38
autor: grandi
T O M A S pisze:I ślimak przełożyć z linki na 15 zębów(czerwony),bo w CHD
Ja założyłem CCH czy CHC z golfa II i wywaliłem ją - ślimak pasował ale III to tak dziwnie wskakiwała z haczkiem

: sob lut 06, 2010 19:18
autor: JABcok20
Michaś_1977 pisze:
t0mal pisze:Jest różnica bo flansze na przeguby są większe.
anaba255 pisze:Dokładniie w CHD są 100mm, trzeba wymienić, ale zawsze skrzynka nowsza.
Zawsze można przełożyć...a przy okazji zmienić uszczelniacze :bigok:
JABcok20, tak z ciekawości zapytam-dlaczego zmieniasz :bajer: ?
mam całego mk2 16v na części a podobno skrzynie w gti mają większy procent szpery czy jak to się tam mówi, więc start pewnie by się poprawił...
poza tym będę zmieniał kolo zamachowe bo po podcignięciu dawki sprzęgło 200mm w końcu mówi dosyć a 7s pęklo na nizszej dawce:>
więc 4t będę ściagał i jest do uszczelnienia ale nadal nie wiem czy ww skrzyni od 16v co mam jest jakaś różnica w mechaniźmie różncowym...

[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 18:19 ]
i czy półosie z mk2 podejda do mk1?? założyłbym wieksze przeguby bo w mk1 sa maciupenkie i czasami coś do mnie mówią :chytry:

[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 18:22 ]
W tej skrzyni jest na linke licznik... jest z mk2 albo ktos już przełożył?

[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 18:22 ]
ale skoro od 92 roku to ta dwójka jest z 90 więc skrzynka była zmieniana.

: sob lut 06, 2010 20:49
autor: Michał_1977
JABcok20 pisze:i czy półosie z mk2 podejda do mk1?? założyłbym wieksze przeguby bo w mk1 sa maciupenkie i czasami coś do mnie mówią :chytry:
JABcok20, a po co zmieniać całą półoś?
Same przygłupy wymień i będzie dobrze :bigok:

: sob lut 06, 2010 21:15
autor: JABcok20
Polosie tez sa raczej grubsze :food: