Skrzynia CHD czy 4T do 1.6 td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Skrzynia CHD czy 4T do 1.6 td

Post autor: JABcok20 » sob lut 06, 2010 01:23

CHD od 1.8 16V a 4t od benzynki nie wiem jakiej. Ktorą założyć do 1.6 td. Dodatkowo dorzucę 5 FF. CHD ma może szpere konkretniejszą? i jest wytrzymalsza?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob lut 06, 2010 02:37

4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667

CHD 020 5-Gang 08/92 - 04/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

CHD to skrzynia z golf III , nie ma różnicy ale brał bym 4T :pub:


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 06, 2010 04:38

grandi pisze:CHD to skrzynia z golf III , nie ma różnicy ale brał bym 4T
Jeżeli nie ma różnicy,to ja bym zrobił odwrotnie...choćby dlatego,że jak od MK3-to nowsza :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 06, 2010 10:21

Jest różnica bo flansze na przeguby są większe.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob lut 06, 2010 13:56

Dokładniie w CHD są 100mm, trzeba wymienić, ale zawsze skrzynka nowsza.



Awatar użytkownika
T O M A S
_
_
Posty: 6283
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 10:58
Lokalizacja: SGL - STA - SPI
Kontakt:

Post autor: T O M A S » sob lut 06, 2010 14:17

anaba255 pisze:Dokładniie w CHD są 100mm, trzeba wymienić, ale zawsze skrzynka nowsza.
I ślimak przełożyć z linki na 15 zębów(czerwony),bo w CHD jest impulsator :bajer:
Ja niedawno zmieniłem na CHD i polecam,przełożenia są te same,jak grandi Ci napisał wyżej :bajer:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 06, 2010 14:28

t0mal pisze:Jest różnica bo flansze na przeguby są większe.
anaba255 pisze:Dokładniie w CHD są 100mm, trzeba wymienić, ale zawsze skrzynka nowsza.
Zawsze można przełożyć...a przy okazji zmienić uszczelniacze :bigok:
JABcok20, tak z ciekawości zapytam-dlaczego zmieniasz :bajer: ?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob lut 06, 2010 14:38

T O M A S pisze:I ślimak przełożyć z linki na 15 zębów(czerwony),bo w CHD
Ja założyłem CCH czy CHC z golfa II i wywaliłem ją - ślimak pasował ale III to tak dziwnie wskakiwała z haczkiem


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lut 06, 2010 19:18

Michaś_1977 pisze:
t0mal pisze:Jest różnica bo flansze na przeguby są większe.
anaba255 pisze:Dokładniie w CHD są 100mm, trzeba wymienić, ale zawsze skrzynka nowsza.
Zawsze można przełożyć...a przy okazji zmienić uszczelniacze :bigok:
JABcok20, tak z ciekawości zapytam-dlaczego zmieniasz :bajer: ?
mam całego mk2 16v na części a podobno skrzynie w gti mają większy procent szpery czy jak to się tam mówi, więc start pewnie by się poprawił...
poza tym będę zmieniał kolo zamachowe bo po podcignięciu dawki sprzęgło 200mm w końcu mówi dosyć a 7s pęklo na nizszej dawce:>
więc 4t będę ściagał i jest do uszczelnienia ale nadal nie wiem czy ww skrzyni od 16v co mam jest jakaś różnica w mechaniźmie różncowym...

[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 18:19 ]
i czy półosie z mk2 podejda do mk1?? założyłbym wieksze przeguby bo w mk1 sa maciupenkie i czasami coś do mnie mówią :chytry:

[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 18:22 ]
W tej skrzyni jest na linke licznik... jest z mk2 albo ktos już przełożył?

[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 18:22 ]
ale skoro od 92 roku to ta dwójka jest z 90 więc skrzynka była zmieniana.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 19:20 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 06, 2010 20:49

JABcok20 pisze:i czy półosie z mk2 podejda do mk1?? założyłbym wieksze przeguby bo w mk1 sa maciupenkie i czasami coś do mnie mówią :chytry:
JABcok20, a po co zmieniać całą półoś?
Same przygłupy wymień i będzie dobrze :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lut 06, 2010 21:15

Polosie tez sa raczej grubsze :food:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości