Strona 1 z 1

Cieknace powroty

: pt lut 05, 2010 23:59
autor: MaSa_Golf
Witam
W moim golfie od dawien dawna mam problem z powrotami, tzn. stale ciekna minimalnie, a poza tym co + - 5000km zaczynaja wyskakiwac jeden po drugim, tzn jeden zeskoczy z wtryskiwacza i musze wymienic wszystkie, bo jeśli nie, to będą zeskakiwac jeden po drugim. a tak wymieniam wszystkie i znow mam na 5tys km spokoj. kupuje wezyki Gates'a 3,2 mm (jak kupilem kiedys zwykly, wytrzymal 300!! km).
co moge zrobic zeby miec z tym spokoj?? w poprzednim golfie przez 45 tys km od kupna do sprzedazy nawet ich nie tykalem a tutaj..... drozszych wezy niz Gates w Cz-wie nie widzialem, poza Boschem na bugajskiej, gdzie wezyk byl 2x drozszy a wytrzymal tyle samo :P

: sob lut 06, 2010 00:22
autor: Michał_1977
MaSa_Golf, MaSa_Golf, że tak zapytam z d...y strony-silnik dobrze pracuje?Nie przerywa?Nie kopci?
Chodzi mi o to,że nypel przy pompie od powrotu paliwa jak będzie zepsuty i pompa nie będzie trzymała ciśnienia,to w tych wężykach ciśnienie wzrośnie i przez to mogą spadać :bajer: ...
Albo po prostu odpowietrznik nad filtrem jest do bani i także wzrasta ciśnienie w powrocie.

: sob lut 06, 2010 00:25
autor: kwietek
Miałem dokładnie to samo, aż mnie do szału doprawadzało! Okazało się że zwykła guma poprostu puchnie od ropy. Musisz sobie kupić specjalne węże paliwowe, tylko podkreśli kolesiowi w sklepie że to mają być do ropy bo stare Ci puchną i popuszczają. Kupiłem w sumie ze 3 metry tych wężyków (na wszelki wypadek) ale okazało się że niepotrzebnie, jak dotąd zrobiłem na nich 100 000 km i absolutnie nic nie cieknie

[ Dodano: 05 Lut 2010 23:26 ]
ropa jest o tyle złośliwa że doskonale pentruje i nawet jak kupisz mniejszą średnicę jeśli guma będzie nie odopwiednia i tak się przedrze i będzie ciec

: sob lut 06, 2010 10:31
autor: t0mal
Zakłada się wężyki z oplotem z materiału i będzie spokój.

: sob lut 06, 2010 11:17
autor: ordy
Też u siebie w TDI zakładałem ostatnio wężyki Gatesa 3,2 i wchodziły ciężko. Jeden to nawet musiałem posmarować olejem od środka i króciec też bo nie chciał wejść.
Jak wężyki mocno siedzą to nie powinny wypadać, wężyki te wyglądają na solidne, mają dwie warstwy gumy.
Oryginalne są dużo cieńsze i wiotkie. Dodatkowo parcieje oplot na nich.

: sob lut 06, 2010 13:59
autor: anaba255
MaSa_Golf, kupowałem te wężyki u Cyrana na Warszawskiej, nie pamiętam ceny kilka zł za metr, jak na razie trzymaja elegancko.

: sob lut 06, 2010 14:01
autor: t0mal
Gumowe są nic nie warte, spróbuj je teraz zdjąć - na mrozie jest to niemal nie możliwe, bo guma sztywnieje, jeśli je ponownie nałożysz na 100% będą ciekły.

: sob lut 06, 2010 14:34
autor: Michał_1977
t0mal pisze:Zakłada się wężyki z oplotem z materiału i będzie spokój.
t0mal, ja w tej chwili mam takie...płaciłem po ileś tam groszy za 10mm i dalej się delikatnie pocą :grrr:
Kiedyś miałem całe gumowe (6zeta/metr) i lepiej trzymały niż te z oplotem :? ...choroba wie,od czego to zależy,a przypadek kolegi MaSa_Golf, jest co najmniej dziwny,bo już tyle podejść robił,przerabiał wężyki różnych marek i dalej nic ciekawego...

: sob lut 06, 2010 16:56
autor: Bartek_R
a u mnie zdarło wężyk od powrotu jak jeżdziłem z ominiętym filtrem paliwa ale powrót szedł przez niego a końce dolot i wylot filtra miałem połączone ze soba jednym wężykiem to tylko tak żeby dało rade do domu dojechać jak mi filtr zatkało i wtedy w filtrze robiło się cisnienie które gdzieś musiało ujść, nie twierdze że kolega MaSa_Golf, jażdzi z ominiętym filtrem ale moze jest z nim coś nie tak albo może z tym zaworkiem od podgrzewacza

: sob lut 06, 2010 17:53
autor: ordy
t0mal pisze:Gumowe są nic nie warte, spróbuj je teraz zdjąć - na mrozie jest to niemal nie możliwe, bo guma sztywnieje, jeśli je ponownie nałożysz na 100% będą ciekły.
te wężyki są tylko na jeden montaż,po sciągnięciu trzeba założyć nowe, ale koszt tego węża za metr jest niski więc nie ma się czym martwić.

: sob lut 06, 2010 19:43
autor: munior
A ja wam powiem że najlepsze węzyki są na szrotach przy silnikach benzynowych z grubościennej gumy i za bezcen .Swego czasu zrobiłem sobie zapas i są niezastąpione ,przy okazji pełno przy nich trójników ,uchwytów i elektrozawór się trafi :grin:

: sob lut 06, 2010 20:34
autor: Michał_1977
munior pisze:A ja wam powiem że najlepsze węzyki są na szrotach przy silnikach benzynowych z grubościennej gumy i za bezcen .Swego czasu zrobiłem sobie zapas i są niezastąpione ,przy okazji pełno przy nich trójników ,uchwytów i elektrozawór się trafi :grin:
munior, podpuszczasz?Czy serio :bajer: ?
MaSa_Golf, sprawdź no jeszcze,czy odpowietrznik nad filtrem jest dobrze założony,tzn.czy strzałka na nim nie jest w przeciwnym kierunku.

: śr lut 10, 2010 23:49
autor: MaSa_Golf
sprawdze, ale watpie ;) filtra mana wymieniany byl 20tys km temu :bigok:

[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 10:50 pm ]
a silnik chodzi normalnie, bez problemow :bigok:

: czw lut 11, 2010 00:17
autor: t0mal
Wężyk z oplotem na przelewy kosztuje 10zł za metr, do sprawdzenia jest generalnie cały powrót, przewody od baku mogą być zamulone, fltr paliwa powinieneś wymienić, pewnie w środku przypomina grudkę węgla.