[MK2] GTD 1.6 86r PROBLEM Z PALIWEM?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
flayed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 21, 2009 15:26
Lokalizacja: Tuplice
Kontakt:

[MK2] GTD 1.6 86r PROBLEM Z PALIWEM?

Post autor: flayed » pt lut 05, 2010 09:33

Witam, posiadam następujące problem w trakcie mroźnych nocy zamarzła mi cała ropa, miesiąc później gdy już wszystko było ok i trochę zszedł śnieg z drogi, zacząłem szybciej jeździć do pracy, i co się okazało auto nie może się rozpędzić powyżej 110km po prostu wchodzi na 3.1k RMP i stoi, ale samo rozpędzanie jest ok.
Następujące pytanie wyczyściłem filtr powietrza dalej nic, kupiłem filtr paliwa wymieniłem i zaczęły się problemy, auto przestało odpalać z powodu braku paliwa.odłączyłem wężyk doprowadzający ropę do filtra,i okazało się ze nic nie podaje ropy;/
W bagażniku nad bakiem znalazłem ZAWÓR ZPP12 do którego mam przycisk (odciencie paliwa)
1. Gdzie w TD 1.6 znajduję się pompa paliwa która ssie paliwo do silnika, (to jest to przed silnikiem)?
2. Co może być przyczyną?
3. Długie przepalanie i kręcenie rozrusznikiem daje to,że odpala ale nie może utrzymać obrotów... skacze od 200 do 950, i gaśnie.
4. Właśnie dostałem telefon " Pompa do regeneracji"?
Udzielicie mi porad opinii co można zrobić?



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pt lut 05, 2010 10:56

flayed, tez tak kiedys mialem ze powyzej 100 nie jechal ale to bylo spowodowane zlym ustawieniem linki od pedalu gazu
skoro piszesz ze ci obroty faluja to tak jak tomcio radzi sprobuj na krotko dac mu "dobrego" paliwa i zobacz co sie wtedy stanie
jak filtr paliwa wrzucales zalales go ropa ??



Awatar użytkownika
flayed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 21, 2009 15:26
Lokalizacja: Tuplice
Kontakt:

w odpowiedzi

Post autor: flayed » pt lut 05, 2010 11:09

Filtr na poczatku był nie zalany, auto paliło ok ale dodając gazu auto sie dławiło i gasło.
druga sprawa, pomyslalem zeby zalać ropą zalalem filtr pełny, zalalem węzyki do baku i do pompy, dalej kicha i to samo co na dodatek, gdy wlewalem do węzyka do baku ropa spływała do samego baku i wężyk był pusty, wiec na pewno są czyste wężyki, ustami można zaciągnąć rope przez węzyk w bagazniku czy przy filtrze.

[ Dodano: 05 Lut 2010 10:13 ]
tylko co najgorsze w ogole nie ma obiegu do pompy, jakby nie miala siły zassać ropki z baku, ropa ze stacji zawsze była ok,
Może pompa zapotwietrzona nie ma siły zassać?
Może czas na wymiane?
Może mozna coś samemu naprawic?
Bez sensu jest to że auto odpala (bez gazu)wskakują obroty silnik słabnie z powodu braku paliwa i za chwile gasnie.

Prosze o pomoc musialem pozyczyć golfa II od narzeczonej aby dojechac do pracy a jej pali...duzo :chytry:

[ Dodano: 05 Lut 2010 10:16 ]
Wlewając przy filtrze paliwo rope tak aby weszlo do silnika, silnik nadal sie dławi i nie może zassać? ropa od razu wraca baku? przez wężyk odprowadzający rope z pompy?



Awatar użytkownika
flayed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 21, 2009 15:26
Lokalizacja: Tuplice
Kontakt:

1

Post autor: flayed » pt lut 05, 2010 11:31

Mozna dostac na stacji? Gdzie go wlać?
Jak taki preparat sie nazywa?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 05, 2010 11:38

flayed, szukaj takiego...
http://moto.allegro.pl/item896965789_va ... aniej.html
dobry jest,polecam


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pt lut 05, 2010 11:39

a wpadłeś na pomysł z filtrem powietrza ? wstydliwie sie przyznajac ja zaniedbałem to i po 8tys (nie wiem w jaki sposob sie to stalo) byl tak zasyfiony ze juz lekko sie odkształcił :)
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 11:40 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
flayed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 21, 2009 15:26
Lokalizacja: Tuplice
Kontakt:

1

Post autor: flayed » pt lut 05, 2010 12:21

wpadlem na ten pomysl i nawet go wyczyscilem ale byl malo zabrudzony bo to zima



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » pt lut 05, 2010 14:36

Może spróbuj podłączyć pompę bezpośrednio do bańki z ropą a nie przez filtr jak pociągnie i będzie chodził to pompa powinna być w porządku


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
flayed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 21, 2009 15:26
Lokalizacja: Tuplice
Kontakt:

filtr

Post autor: flayed » pt lut 05, 2010 18:11

pompa wtryskowa zapchana jak tatarskie siodło, same gluty w sitku ide najpierw po piwo i rope i zobaczymy dam znac:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości