Chwilowe falowanie obrotów na zimnym silniku ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Chwilowe falowanie obrotów na zimnym silniku ALH
Witam.
szukałem podobnego tematu no ale niestety nie znalazłem. Chodzi mi o to ze czasami jak zapale auto gdy jest zimne (np: po nocy) zdarzy się tak, że zaczynają przez chwile falować obroty pomiędzy850 a 950 obr/min i za chwile przestaje i jest wszystko ok. Wymieniłem przepływomierz na oryginalny BOSCHA i dalej to samo:/ na serwisie BOSCHA podpinali mi auto pod kompa i żadnych błędów nie było i jak patrzył na wtryski to powiedział ze dawkowanie jest elegancki... miał może ktoś taki przypadek?? co należało by sprawdzić?? Proszę o pomoc
szukałem podobnego tematu no ale niestety nie znalazłem. Chodzi mi o to ze czasami jak zapale auto gdy jest zimne (np: po nocy) zdarzy się tak, że zaczynają przez chwile falować obroty pomiędzy850 a 950 obr/min i za chwile przestaje i jest wszystko ok. Wymieniłem przepływomierz na oryginalny BOSCHA i dalej to samo:/ na serwisie BOSCHA podpinali mi auto pod kompa i żadnych błędów nie było i jak patrzył na wtryski to powiedział ze dawkowanie jest elegancki... miał może ktoś taki przypadek?? co należało by sprawdzić?? Proszę o pomoc
nie jest to normalne, proponuję sprawdzić Vagiem ale nie kody błędów tylko przed odpaleniem silnika wejść w 01 Engine, 08 Meas Block, grupa 007 i odczytać wskazania z trzech czujników tj. kolejno od lewej : czujnik temp. paliwa G81, czujnik temp. powietrza w dolocie G72 oraz ostatnie pole czujnik temp. płynu chłodzącego G62, następnie odpalić silnik i dalej obserwować wskazania (aż do unormowania się obrotów silnika) - jeśli w tych wskazaniach nie zaobserwujecie żadnych anomalii (znacznych różnic we wskazaniach pomiędzy tymi czujnikami lub chwilowego braku wskazań któregokolwiek z nich) to zacząłbym od sprawdzenia sprawności każdej ze świec żarowych oraz czy do każdej z nich dochodzi zasilanie (profilatycznie sprayskałbym sprajem do złącz elektrycznych kapturki miedziane wewnątrz listwy prądowej zasilania świec żarowych).
A niech ktoś to rano odpali a Ty sprawdź wzrokowo czy z filtr do pompy przez chwilę nie lecą jakieś spore ilości pęcherzyków powietrza... Może po prostu dostaje zbyt mało paliwa...
Bo ja mam 2 ALH i w żadnym z nich nigdy takiego przypadku nie zaobserwowałem żeby falowały obroty po dłuższym postoju.
Bo ja mam 2 ALH i w żadnym z nich nigdy takiego przypadku nie zaobserwowałem żeby falowały obroty po dłuższym postoju.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
To wina pompy wtryskowej trzeba dać do uszczelnienia bo sekcja będzie rozszczelniona i paliwo może zpływac do zbiornika lub będzie sie zapowietrzać mozna zaryzykowac i założyć zaworek zwrotny zaraz przed wejściem paliwa do pompy
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 22:07 przez divers81, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Sorry że Ci zajmuję czas, ale widzę, że znasz się na grupie VW. Mam problem ze swoim MK4 1.9 tdi ajm, tzn. na biegu jałowym po odpaleniu między 850-900 obroty falują. Zaznaczam że dzieje się tak jak klimatronic jest na auto i załącza się wentylator. Jak jest klimatronic na economic obroty nie falują. Jest spokojnie. Nie ma tego problemu. Byłem na kompie. Wyskoczył tylko sporadyczny błąd czujnika temperatury paliwa. Proszę o pomoc w diagnozie, Krzyżak78. Dzięki z góry.
Chwilowe falowanie obrotów na zimnym silniku ALH
witam mam podobny problem po odpaleniu zimnego auta zaczynaja falowac obroty jak dodam mu gazu słysze ze w skrzynce od przekazników cyka przekaźnik świec żarwych jak obroty spadaja to dalej cyknie, a gdy auto sie juz zagrzeje troche to przestaja falowac obroty i nie cyka ten przekaźnik. Dodam że przepływka nowa i świece żarowe też.Prosze o POMOC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 148 gości