oldi90 pisze:lukas87 jak kręcisz to z rury idzie dym czy nic?
...zgadza sie, kiedy krece leci taki siwawo-bialy dym.
oldi90 pisze:sterownik swiec zarowych
...czytalem duuuzo na ten temat i tak: sprawdze bezpiecznik swiec, dalej + przekaznika, dalej napiecie na pinach przekaznika poszczegolnych cylindrow, sprawdze napiecie i opor na kablach swiec. Sprawdze to wszystko napewno.
oldi90 pisze:sprobuj go odpalic na auto start badz zmywacz do smaru. jezeli odpali to brak mu paliwa . Pamietaj by kręcic bez grzania swiec a ktos drugi niech pryska pulsacyjnie w dolot.
...jesli nic juz nie pomoze, oczywiscie zadzialam "miotaczem ognia"
Michaś_1977 pisze:
Na moje,to trzeba zbadać czy prąd dochodzi do świec...
Pewnikiem zrobiło się jakieś zwarcie...więc mógł spalić się przekaźnik lub coś innego...trzeba szukać w kabelkach
.
...tez tak podejrzewam, bo silnik kiedy jeszcze odpalal i sie rozgrzal, to bez problemu palil z dotyku, zadnych zaciec przy kreceniu itp.
Michaś_1977 pisze:...więc mógł spalić się przekaźnik lub coś innego...trzeba szukać w kabelkach
.
...zastanawiam sie jeszcze nad "obejsciem" bezpiecznika swiec i podaniu plusa bezposrednio na plus przekaznika swiec.
Zastanawiam sie tylko czy bedzie to bezpieczne i czy nie popali mi przewodow i swieczek. Co o tym myslicie??
Sztomel pisze:w Twoim silniku (M47) masz w kolektorze ssącym zawory klapowe sterowane jednym cięgnem za pomocą siłownika podciśnieniowego, wg mnie tutaj będzie tkwił Twój problem, albo będzie zacięte cięgno sterujące tymi klapami, albo zerwane mocowanie cięgna do siłownika podciśnieniowego albo uszkodzony (nieszczelny) sam siłownik podciśnieniowy lub wężyk podciśnienia do niego idący ewentualnie elektrozawór, który podaje podciśnienie na siłownik
...tak mam silnik M47, z tym ze w 136KM jednostce nie montowali klapek w kolektorze ssacym. Dopiero klapki zostaly dodane do motoru 2.0D CR 150KM no i 3.0D V6.
Sztomel pisze:ładny mi to TDI
...hehe zgadzam sie z Toba w 100%
kupa zlomu i nic wiecej