Strona 1 z 1

Po wymianie paska rozrządu zaczął szarpać

: śr lut 03, 2010 22:36
autor: Pieter WA
WItam wszystkich.Panowie problem mój polega na tym że dałem golfa do wymiany paska rozrządu i ustawienia zapłonu. Po wyjechaniu od mechanika podczas jazdy autem zaczyna szarpać na 4 i piątym biegu tak ok2 tys. obr..to wina nastawnika czy coś popieprzyli jak wymieniali pasek albo ten zapłon??? Dodam od razu że nie dam rady wpiąć go pod vag.

: śr lut 03, 2010 22:55
autor: munior
Pieter WA pisze:autem zaczyna szarpać na 4 i piątym biegu tak ok2 tys. obr
Objaw tak jak by nastawnik .Odepnij wtyczkę od napędu licznika w skrzyni to się upewnisz .Ale że niby jak on się miał zepsuć podczas wymiany rozrządu?Przecież w pompie nikt raczej nie grzebał .Podejrzewam że czegoś nie podpieli lub nie podłaczyli jak należy .Jedż do tych speców co ci robili niech myślą co jest nie halo bo przecież przed wymianą rozrzadu było dobrze .Co to ku....a są za ''mechanicy ''co oddają klientowi auto które chodzi gorzej niż przed ich robotą !!!??Normalnie brak mi słów...

: śr lut 03, 2010 23:04
autor: Pieter WA
[quote="munior"]Odepnij wtyczkę od napędu licznika w skrzyni to się upewnisz . No włąsńie po odpięciu wtyczki szarpania nie ma. a do nich sie nie wróce bo mi w dodatku rozwalili szybe przednią w rogu i oczywiscie twierdzili że to nie oni i zrobiłem grande i już sie do nich nie wróce .

: czw lut 04, 2010 00:37
autor: art29
Pieter WA pisze:rozwalili szybe przednią w rogu i oczywiście twierdzili że to nie oni
to nie radze tam jechać posprawdzaj wężyki i kable,wtyczki czy są powpinane i nie wiszą luzem bo jesli to partacze to mogli zapomnieć