golf 3 wtryski ASV zmiana Vagiem dawki paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

golf 3 wtryski ASV zmiana Vagiem dawki paliwa

Post autor: arturkw » śr lut 03, 2010 19:07

witam w niedlugim czasie bede wymienial wtryski asv w swoim 1Z i u jednego uzytkownika byl spadek dawki z 3 na 4,5-5 i moja prosba brzmi jezeli u mnie by cos sie takiego tak samo powtórzyło to jak to zmienic vagiem? prosił bym o porade lub ewentualne zdjecia.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lut 03, 2010 22:02

vag ma mały zakres regulacji przy zwiększaniu dawki, ale spróbować możesz
select/engine/login/12233/adaptation/01
jeśli efekt będzie mizerny to pozostaje tylko pukanie w nastawnik :bajer:



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » śr lut 03, 2010 22:44

a ja mam takie pytanie - po wejściu w tą adaptację dawki, trzeba podać pewną wartość - np liczbę 38752.. czy coś takiego. Jaką trzeba wpisac żeby ustawić MAX dawkę jaką się da?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lut 03, 2010 23:06

djmatys pisze:Jaką trzeba wpisac żeby ustawić MAX dawkę jaką się da?
a po co max :chytry: chcesz max ile się da w adaptacjach to wpisujesz jakąś dużą wartość np. 39999 i klikasz test ... wtedy program sam pokaże możliwie największą wartość
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 23:06 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pt lut 12, 2010 15:27

dzięki kolego punkcik leci :) a powiedz mi jeszcze jaki jest sposób z pukaniem w ten nastawnik?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lut 12, 2010 15:40

arturkw pisze:a powiedz mi jeszcze jaki jest sposób z pukaniem w ten nastawnik?
popuszczasz śruby nastawnik ( 3 torxy, jedna serwisowa ) i pukasz delikatnie młoteczkiem
przesunięcie ma być na prawdę delikatne, prawie niewidoczne gołym okiem :helm: i kontrolujesz dawkę w 001 na włączonym silniku
przesunięcie w lewo ( do paska rozrządu ) zwiększa dawkę, przesunięcie w prawo ją zmniejsza
tu masz filmik http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=p ... re=channel



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pt lut 12, 2010 15:46

dzięki wielkie kolego.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lut 12, 2010 15:50

damcio151 pisze:popuszczasz śruby nastawnik ( 3 torxy, jedna serwisowa ) i pukasz delikatnie młoteczkiem
zaznacz sobie wczesniej położenie nastawnika ,najlepiej obrysuj nastawnik dookoła czymś ostrym bo jak za mocno pukniesz tym młoteczkiem :grin: to wywalisz dawkę w kosmos i ciężko będzie ją przywrócić do takiej jak była wcześniej


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pt lut 12, 2010 15:56

ok dzieki, a powiedzcie mi jaki jest zakres ustawień dawki vagiem, mniej wiecej ile da sie zwiekszyc dawke, bo rozumiem ze nastawnikiem mozna sporo wiecej :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lut 12, 2010 15:58

munior pisze:zaznacz sobie wczesniej położenie nastawnika ,najlepiej obrysuj nastawnik dookoła czymś ostrym bo jak za mocno pukniesz tym młoteczkiem :grin: to wywalisz dawkę w kosmos i ciężko będzie ją przywrócić do takiej jak była wcześniej
dlatego piszę - delikatnie
poza tym prawda jest taka, że grubość linii mazaka to już spooora różnica w dawce, zmiana o 2mg jest niewidoczna

[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 14:59 ]
arturkw pisze:ok dzieki, a powiedzcie mi jaki jest zakres ustawień dawki vagiem, mniej wiecej ile da sie zwiekszyc dawke, bo rozumiem ze nastawnikiem mozna sporo wiecej :)
vagiem nie dużo ... 1 może 1.5mg , choć nie testowałem
na pewno dużo więcej da się tą dawkę zmniejszyć



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pt lut 12, 2010 16:05

damcio151, mhm tzn jak czytałem u użytkowników po zmianie na ASV to zmiana była z około 3-3,5 na okolo 5-5,5 i wlasnie chcial bym ustawić s powrotem na okolice 4 chociaz nie wiem czy to poprawna wartosc bo za wielkie róznicy ni epoczułem w sumie slisko jest i 3 biegu bez trakcji w ogole takz ejak bedzie cieplej to sie przetestuje czy cos dalo ale dawka napewno sie zmieniła, a autko jak benzyna zero dymu :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » pt lut 12, 2010 18:52

Ja w moim ASV mam taką dawkę
LOGI
Czy nie jest za mała ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lut 12, 2010 18:56

SvR pisze:Czy nie jest za mała ?
IMO za duża ... dygnij w adaptacjach do chociaż 3.5



Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » pt lut 12, 2010 19:04

damcio151 pisze:select/engine/login/12233/adaptation/01

W ten sposób tak ? Czy przez to samochód gorzej pali ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości