Dziwny problem z elektryką ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wallek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 02, 2010 23:32
Lokalizacja: opole

Dziwny problem z elektryką ??

Post autor: wallek » wt lut 02, 2010 23:42

Witam serdecznie, jestem nowy na forum i jak to mowia jak trwoga to do Boga, ale w moim przypadku trwoga do Was drodzy wyjadacze.
Ale do sedna - 7 lat spokoju od nowości a teraz muka po wymianie akumulatora jakies 3 m-ce temu na Varte 780Ah dziś wracając z pracy na początku zauważyłem że przygasły mi lampy, jak chciałęm otworzyć szybę to zgasł cały kokpit i wyłączyło się radio, nastęnie zapaliły sie kontrolki ABS, AirBag, któe potem też zgasły przestał działać nawiew a w konsekwencji auto traciło moc tak że na dwójce przy gazie do dechy dało siępojechać 20km/h aż zgasł. Po odpaleniu z kabli po 2 minnutach to samo. Dodam że auto to mk4 2002r 1,9 TDI 100KM.
Panowie na boga co mu się stało ?? Alternator pasek klinowy - przecież powinna się zaświecić kontrolka ładowania czyż nie?
Proszę o wskazówki
Tomek



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt lut 02, 2010 23:54

wallek pisze:Alternator pasek klinowy - przecież powinna się zaświecić kontrolka ładowania czyż nie?
Teoretycznie
Miernik i sprawdź na początek napięcie ładowania na uruchomionym silniku- po odpaleniu na kablach nawet na rozładowanym akumulatorze silnik nie gaśnie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 02, 2010 23:55

Możesz podpiąć inny aku i sprawdzić ... albo lepiej - weź w rękę miernik i zobacz jakie napięcia masz na aku w spoczynku i na odpalonym silniku... oraz sprawdź ładowanie z alternatora ... To na razie tyle z wskazówek na początek..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lut 03, 2010 00:40




wallek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 02, 2010 23:32
Lokalizacja: opole

Post autor: wallek » pt lut 05, 2010 23:58

poolak2006 pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=295753 <---Tu taki sam problem...
Ano Panowie skończyło siętak. Alternator sprawny , akumulaor zprawny, pasek klinowy ok, tylko jakiś przewód przegnił obok kostki - sprawni Panowie usunęli szkodę za 50 zł wymieniając kostkę i Golfik śmiga jak nowo narodzony ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości