Witam serdecznie, jestem nowy na forum i jak to mowia jak trwoga to do Boga, ale w moim przypadku trwoga do Was drodzy wyjadacze.
Ale do sedna - 7 lat spokoju od nowości a teraz muka po wymianie akumulatora jakies 3 m-ce temu na Varte 780Ah dziś wracając z pracy na początku zauważyłem że przygasły mi lampy, jak chciałęm otworzyć szybę to zgasł cały kokpit i wyłączyło się radio, nastęnie zapaliły sie kontrolki ABS, AirBag, któe potem też zgasły przestał działać nawiew a w konsekwencji auto traciło moc tak że na dwójce przy gazie do dechy dało siępojechać 20km/h aż zgasł. Po odpaleniu z kabli po 2 minnutach to samo. Dodam że auto to mk4 2002r 1,9 TDI 100KM.
Panowie na boga co mu się stało ?? Alternator pasek klinowy - przecież powinna się zaświecić kontrolka ładowania czyż nie?
Proszę o wskazówki
Tomek
Dziwny problem z elektryką ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Możesz podpiąć inny aku i sprawdzić ... albo lepiej - weź w rękę miernik i zobacz jakie napięcia masz na aku w spoczynku i na odpalonym silniku... oraz sprawdź ładowanie z alternatora ... To na razie tyle z wskazówek na początek..
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Ano Panowie skończyło siętak. Alternator sprawny , akumulaor zprawny, pasek klinowy ok, tylko jakiś przewód przegnił obok kostki - sprawni Panowie usunęli szkodę za 50 zł wymieniając kostkę i Golfik śmiga jak nowo narodzonypoolak2006 pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=295753 <---Tu taki sam problem...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości