Pada Turbo co dalej robic??
: wt lut 02, 2010 19:39
witam!!
otóż od niedawna jadąc moim golfem zauważyłem ze gdy wskazówka doladowania przekroczy 0,1-0,2 bar czyli jak zaczyna pompowac słyszałem taki dziwny świst(troche inny niz jak zwykle)póżniej cichł i nie było nic słychac. Teraz mam troche wolnego wiec wziełem mojego AAZ na warsztat i najpierw sicagnełem przewód od filtra do turbo zeby zobaczyc luz na wirniku no i jest tak z 2mm pionowo i poziomo i było troche oleju w tej rurze nie duzo ale był wiec postanowiłem zdjac przewód od turbo do kolektora i tu LIPA;/ duzo oleju ze z tej krótkiej rurki ciekło normalnie a jak patrzyłem pół roku temu to mozna było zauwazyc delikatny film olejowy
no mysle pieknie, odpaliłem ze zdjeta rurą do kolektora podeszłem przed silnik i dałem gazu dzwignią na pompie jak mi nie pierdyknie po gębie olejem to cały piegowaty byłem i tu moje nadzieje sie skonczyły na happy end 
i teraz co tu robic??
mam zamiar sprzedac golfa w lato a z turbina plującą olejem nie sprzedam zeby ktos problemów nie miał...
kupywac uzywke K03?? Regenerowac?? wstawic k14??
ogólnie nie chce wydac na to duzo kasy bo mam tearaz inne wydatki a nie wiem czy mozna tak smigac;/
wstawiajac k14 na kolektor od k03 to duzo rzeźby??bo moj znajomy ma z omegi A k14 wiec moze podpasuje
Najlepsze jest to ze golf wogółe nie kopci rano przy odpaleniu minimalny czarny dymek niezaleznie od temperatury podczas jazdy tylko czasami czarnym NIGDY nie zaobserwowałem niebieskiego dymu który by wskazywał na spalany olej poza tym ciagnie jak dawniej czyli fajnie sie zawija a oleju ubyło mi na 5 tys km z 4mm na miarce, zawsze delikatnie rozgrzewany olej 10w-40 starałem sie jezdzic tak jak trzeba w TD:(
prosze poradzcie co mam zrobic??
prosze o porade oraz ewentualne koszty jakie bede musiał poniesc:(:(
otóż od niedawna jadąc moim golfem zauważyłem ze gdy wskazówka doladowania przekroczy 0,1-0,2 bar czyli jak zaczyna pompowac słyszałem taki dziwny świst(troche inny niz jak zwykle)póżniej cichł i nie było nic słychac. Teraz mam troche wolnego wiec wziełem mojego AAZ na warsztat i najpierw sicagnełem przewód od filtra do turbo zeby zobaczyc luz na wirniku no i jest tak z 2mm pionowo i poziomo i było troche oleju w tej rurze nie duzo ale był wiec postanowiłem zdjac przewód od turbo do kolektora i tu LIPA;/ duzo oleju ze z tej krótkiej rurki ciekło normalnie a jak patrzyłem pół roku temu to mozna było zauwazyc delikatny film olejowy


i teraz co tu robic??
mam zamiar sprzedac golfa w lato a z turbina plującą olejem nie sprzedam zeby ktos problemów nie miał...
kupywac uzywke K03?? Regenerowac?? wstawic k14??
ogólnie nie chce wydac na to duzo kasy bo mam tearaz inne wydatki a nie wiem czy mozna tak smigac;/
wstawiajac k14 na kolektor od k03 to duzo rzeźby??bo moj znajomy ma z omegi A k14 wiec moze podpasuje
Najlepsze jest to ze golf wogółe nie kopci rano przy odpaleniu minimalny czarny dymek niezaleznie od temperatury podczas jazdy tylko czasami czarnym NIGDY nie zaobserwowałem niebieskiego dymu który by wskazywał na spalany olej poza tym ciagnie jak dawniej czyli fajnie sie zawija a oleju ubyło mi na 5 tys km z 4mm na miarce, zawsze delikatnie rozgrzewany olej 10w-40 starałem sie jezdzic tak jak trzeba w TD:(
prosze poradzcie co mam zrobic??
prosze o porade oraz ewentualne koszty jakie bede musiał poniesc:(:(