Pada Turbo co dalej robic??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Pada Turbo co dalej robic??

Post autor: Balugass » wt lut 02, 2010 19:39

witam!!
otóż od niedawna jadąc moim golfem zauważyłem ze gdy wskazówka doladowania przekroczy 0,1-0,2 bar czyli jak zaczyna pompowac słyszałem taki dziwny świst(troche inny niz jak zwykle)póżniej cichł i nie było nic słychac. Teraz mam troche wolnego wiec wziełem mojego AAZ na warsztat i najpierw sicagnełem przewód od filtra do turbo zeby zobaczyc luz na wirniku no i jest tak z 2mm pionowo i poziomo i było troche oleju w tej rurze nie duzo ale był wiec postanowiłem zdjac przewód od turbo do kolektora i tu LIPA;/ duzo oleju ze z tej krótkiej rurki ciekło normalnie a jak patrzyłem pół roku temu to mozna było zauwazyc delikatny film olejowy :crazy: no mysle pieknie, odpaliłem ze zdjeta rurą do kolektora podeszłem przed silnik i dałem gazu dzwignią na pompie jak mi nie pierdyknie po gębie olejem to cały piegowaty byłem i tu moje nadzieje sie skonczyły na happy end :(
i teraz co tu robic??
mam zamiar sprzedac golfa w lato a z turbina plującą olejem nie sprzedam zeby ktos problemów nie miał...
kupywac uzywke K03?? Regenerowac?? wstawic k14??
ogólnie nie chce wydac na to duzo kasy bo mam tearaz inne wydatki a nie wiem czy mozna tak smigac;/
wstawiajac k14 na kolektor od k03 to duzo rzeźby??bo moj znajomy ma z omegi A k14 wiec moze podpasuje

Najlepsze jest to ze golf wogółe nie kopci rano przy odpaleniu minimalny czarny dymek niezaleznie od temperatury podczas jazdy tylko czasami czarnym NIGDY nie zaobserwowałem niebieskiego dymu który by wskazywał na spalany olej poza tym ciagnie jak dawniej czyli fajnie sie zawija a oleju ubyło mi na 5 tys km z 4mm na miarce, zawsze delikatnie rozgrzewany olej 10w-40 starałem sie jezdzic tak jak trzeba w TD:(
prosze poradzcie co mam zrobic??
prosze o porade oraz ewentualne koszty jakie bede musiał poniesc:(:(
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 19:40 przez Balugass, łącznie zmieniany 1 raz.


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 02, 2010 19:54

ja mam TDI 1Z i tez szlysze swist chwilowy przy ok 2.6k obr, hmm to z tego co piszesz to dosc powazny problem, oleju poki co wogole nie ubywa. takze nie wiem co mam myslec o mojej turbawce


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 02, 2010 19:56

brynol pisze:takze nie wiem co mam myslec o mojej turbawce
jeździć doglądać oleju, wymieniać regularnie filtry i sie nie przejmować



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 02, 2010 20:05

Balugass, nie ma się co czarować...turbo się kończy i trzeba szukać czegoś...
Gdyby nie fakt,że opluło Cię olejem,to można by było jeszcze próbować puścić odmę pod spód,ale tutaj to już ewidentnie wina suszarki.
Moja ori K-14 też tak zakończyła kadencję pod maską :grin: ...
Skoro myślisz o sprzedaży autka,to szukaj czegoś co podejdzie bez rzeźby i pogonić gada :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » wt lut 02, 2010 20:30

To_mas, Michaś_1977, całkiem skrajne porady :bigok: heh
a jak wyglada kwestia regeneracji ile by ze mnie zdarli??
bo kupno k03 uzywanej w bdb stanie to z cudem graniczy chyba...
punkciki poleciały
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 20:31 przez Balugass, łącznie zmieniany 1 raz.


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 02, 2010 20:56

Regeneracja to drogi szpas i nie wiadomo jak długo pojeździ...
Fakt,dostać dobrą K-03 ciężko,ale jak chcesz to mam coś co podejdzie do Twojego motorka :dol:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » wt lut 02, 2010 21:01

a czym sie rózni T2 od k03?? mogła by podpasowac??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » wt lut 02, 2010 21:02

Dobra regeneracja to tak od 700 do 1500 zależy co by było do naprawy.
Ja bym posmigał doglądał oleju,a jak by się coś bardziej działo to kupił bym używkę jakąś Ze wzgledu że to na sprzedaż ma być bo gdyby dla siebie to bym pewnie robił.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 02, 2010 21:18

To_mas,
no teraz to robie, filtry i olej za 2k. z tym ze mineralny leje, bo nie chce ryzykowac z pół syntetykiem jak caly czas mineralny byl lany.
a to oznaka ze konczy sie turbo?

[ Dodano: 02 Lut 2010 20:19 ]
To_mas,
a tak z innej beczki, to zajmujesz sie blacharka?
bo ja w swoim mam pare poprawek do roboty. drzwi i blotnik do lekkiego wyklepania i malowania, to moze u Ciebie bys to opanowal.
ja tez ze śląska, takze na jakims spocie sie moze spotkamy to ocenisz i wycenisz mniej wiecej ile mnie to szarpnie


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 02, 2010 23:43

brynol pisze:To_mas,
no teraz to robie, filtry i olej za 2k. z tym ze mineralny leje, bo nie chce ryzykowac z pół syntetykiem jak caly czas mineralny byl lany.
a to oznaka ze konczy sie turbo?
raczej nie :)
zresztą pooglądaj turbo dokładnie czy sie tam gdzieś nadmiernie nie poci nie oblewa olejem...
czy w przewodach IC nie ma oleju :) może być mokro ale nie powinnno być jeziora oleju a mokro na pewno będzie bo choćby przez odme zawsze coś sie tam dostanie.
jak ściągniesz rurę dolotową to chwyć za wirnik i poruszaj czy nie ma dużych luzów ... poprzecznych (minimalny na pewno będzie) wzdłużnych (nie powinno być - jeśli jest to długo nie pośmiga taka suszarka za pewne)
brynol pisze:To_mas,
a tak z innej beczki, to zajmujesz sie blacharka?
bo ja w swoim mam pare poprawek do roboty. drzwi i blotnik do lekkiego wyklepania i malowania, to moze u Ciebie bys to opanowal.
ja tez ze śląska, takze na jakims spocie sie moze spotkamy to ocenisz i wycenisz mniej wiecej ile mnie to szarpnie
bardzo chętnie poznam na jakimś spocie i rzucę okiem na to co tam jest do zdziałania :D



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr lut 03, 2010 00:27

To_mas,
hmm co to turbo to w 1Z chyba nie ma latwego dostepu do wirnika, z tego co patrzylem, choc moge sie mylic.
to rowniez przy okazji spota sie zobaczy gdzie co i jak.

co do blacharki to w lato chce zrobic. na drzwiach kierowcy kest lekkie wgniecenie i partacko to zrobione, wyglada jakby drzwi byly nie domkniete, ale to wszystko na spocie sie zobaczy, z przszczy do zywca daleka nie bede mial w razie napraw :)


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr lut 03, 2010 00:29

brynol, ten temat to nie pogawędki co nie?? :bajer: od czego jest pw?? :bajer:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr lut 03, 2010 00:36

Balugass, a myslisz ze moja rozmowa z To_masem, zagluszy Twoj temat?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr lut 03, 2010 14:54

no i :ass: dzis patrzyłem na miarke oleju i wciagnął mi 0,5l przez 250km wiec diagnoza prosta nie ma co czekac golf idzie do garazu i czeka na wymiane "płuca"


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości