Strona 1 z 1

Brak mocy po zatankowaniu zbiornika

: pn lut 01, 2010 20:37
autor: mik370
Mam taki problem jak zatankuje paliwo to silnik traci moc jak paliwa jest mniej i zapali sie rezerwa odzyskuje moc ,wymienilem filtr paliwa ale to nic nie zmienilo silnik to ALH moze ktos mial podobny przypadek.

: pn lut 01, 2010 20:59
autor: TeDIk
kolego jak mam sucho w baku to moja trojka wciska w fotel, co innego jak zalany jest do pelna :grin:

: pn lut 01, 2010 21:07
autor: Haki
Bzdura ... te 60 parę kilo więcej akurat robi różnicę :rotfl:
Pewnie zalałeś jakiegoś badziewia i nie ciągnie jak powinien.
U mnie czy mam rezerwę .. czy full - zawsze jest tak samo ... różnicy nigdy nie odczułem...

: pn lut 01, 2010 21:29
autor: poolak2006
TeDIk pisze:kolego jak mam sucho w baku to moja trojka wciska w fotel, co innego jak zalany jest do pelna :grin:
:rotfl:
U mnie jak ma co jeść to wtedy daje lepiej :rotfl:

Zalej innego paliwka to tak na początek.

: pn lut 01, 2010 21:31
autor: mik370
Zalewalem w kilku stacjach i nawet verwe i to samo.Dobre paliwa.

: pn lut 01, 2010 21:40
autor: doggie
mik370, pewnie masz problem z odpowietrzaniem zbiornika gdy pełny

: pn lut 01, 2010 21:42
autor: Kulon
mik370 pisze:Zalewalem w kilku stacjach i nawet verwe i to samo.Dobre paliwa.
tzn. że ten przypadek powtarza Ci się regularnie i gdzie bys nie zatankował to brak mocy przy pełnym baku i brak problemu przy rezerwie

jeżeli tak: to masz jakiś stały syf który w momencie nalania paliwa podnosi się i blokuje przepływ a jak spada poziom to się gdzieś zawiesza i odblokowuje - na początku bym zaczął od zbiornika i filtra w nim

: pn lut 01, 2010 21:46
autor: doggie
ja bym zrobił też próbę dynamiczną przy częściowo odkręconym zbiorniku

: pn lut 01, 2010 22:10
autor: mik370
Korek odkrecalem i tak jezdzilem nie bylo zadnej zmiany jutro potraktuje rurki sprezonym powietrzem tylko tak sobie mysle ze w zbiorniku jest zaworek zwrotny co wy o tym myslicie?

: pn lut 01, 2010 22:13
autor: Kulon
Korek odkrecalem i tak jezdzilem nie bylo zadnej zmiany jutro potraktuje rurki sprezonym powietrzem tylko tak sobie mysle ze w zbiorniku jest zaworek zwrotny co wy o tym myslicie?
podnosisz tylną kanape do góry i masz kawałek blaszki do odkręcenia gdzie masz już dostęp do całego mechanizmu który się znajduje w baku - 5 minut roboty - odkręć popatrz - tylko lepiej by było jakbyś miał mniej paliwa niż pełny bak :grin: przy tej operacji

: pn lut 01, 2010 22:22
autor: mik370
Czyli moze byc tak ze pompa przy pelnym zbiorniku moze zasysac mniej paliwa i to moze byc powod ze silnik jest slabszy jutro to rozbiore moze filtr w zbiorniku jest brudny sam juz niewiem.

: pn lut 01, 2010 23:21
autor: Haki
mik370 pisze:Zalewalem w kilku stacjach i nawet verwe i to samo.Dobre paliwa.
U mnie VERVA zamarzła przy -23 w nocy .. i miałem sporo akcji z tym związanych ...
W ostatnim MOTO - Orlen okazał się stacją na której najczęściej chrzczą paliwo :grrr:

: wt lut 02, 2010 01:21
autor: Hurricane48
Orlen to DNO.

Najlepiej jest tankować na Lotosie ostatnio zalałem dynamica do pełna i nawet przy -28 odpalił od kopa.

Od pełnego baku nie może tracić mocy;] to wina osprzętu :) Ja zawsze jeżdzę na pełnym baku i różnicy nie odczuwam czy przy pełnym czy przy pustym.


Pozdro